inox
Well-known member
- Liittynyt
- 26.8.2017
- Viestit
- 265
Hienoa! Ihan hyvältähän siellä näyttää. Usko palautui taas kuukaudeksi...
Hienoa! Ihan hyvältähän siellä näyttää. Usko palautui taas kuukaudeksi...
:ahem: Kumma juttu kun jossain kehdataan arvostella tätä hanketta niin heti tuolta kymiring tiedotukselta tulee tämmöinen juttu joka kumoaa väitteet. Mikään ei ole asian suhteen kuitenkaan muuttunut...Hienoa! Ihan hyvältähän siellä näyttää. Usko palautui taas kuukaudeksi...
Juu, eipä noissa samaa ole. Sport 2000-luokalla oli jonkunlainen brändi, mitä V1600-luokalla ei ole. V1600 on yksi luokka muiden joukossa, Rata SM-konseptin alla.Tuosta V1600 luokasta jota verrataan Sport 2000 luokkaan niin ei niissä kyllä mitään samaa ole. Niin kauan kun akk vetää tätä lajia niin, että ei ole ykkösluokkaa niin niin kauan ei olla lähelläkään sport 2000 touria.
Tosi hyvä kiteytys, entinen vs. nyky tilanne....Mutta silloin oli edes jotain, nyt ei ole oikein mitään.
Niin, onhan TCR kuitenkin KV-luokka joten siinä mielessä mielenkiintoinen luokka.Oliskohan mitään itua käyttää Suomessa TCR-luokan autoja, vai ovatkohan nekin kalliita Suomeen, vaikka kyseinen luokka on kehitetty kustannusten hillitsemiseksi?
Ruotsin STCC kävi vuosi sitten Alastarolla kisaamassa. Buri sanoi kisan yhteydessä, että heidän (LMS) kautta vuokrattuna maksaa lähemmäs 20 000 euroa kisaviikonloppu. En sitten tiedä meinasiko STCC vai jotain muuta TCR-eurosarjaa (tuskin näissä on paljon eroa).Miten halpoja tai kalliita nuo auto on niin tässä yks esimerkki :
http://international.tcr-series.com/index.php/market-place/1-cars
Onkohan toi viimeinen kuva mutkasta 10 tai 11?Taannoinen mpmaailmassakin ollut tilanneraportti, mutta lopussa vielä yksi lisäkuva keskilenkin kärjestä.
https://www.kymiring.fi/uutiset/uutiset/2018/11/kymiringin-gp-rata-valmistuu-aikataulussa
Todennäköisesti mutka 11. Kuvassa näkyisi silloin T16 kuvan puut toiselta puolelta.Onkohan toi viimeinen kuva mutkasta 10 tai 11?
Tilanne elää. Nyt radan varauskalenterissa lukee tuolle viikonlopulle Rata-SM.Facebookista (@botniaring) löytyi viittaus tähän päällekkäisyyteen, joten tsekkasin Botniaringin varauskalenterista: https://www.botniaring.fi/varauskalenteri/
Alkuperäinen Rata-SM -päivänmäärähän oli jo päällekkäin tuon RR-Classic PM kisan kanssa. Botniaringillähän tätä yhteiskisaa on kokeiltu ennenkin, joten ehkä tässä suunnitellaan taas samanlaista kisaviikonloppua. Tai sitten Rata-SM vain yksinkertaisesti ei ole ehtinyt varaamaan rataa
Päivänmäärä vapautui Rata-SM:lle, koska Botniarngillä ei näköjään järjestetä ensi kesänä ollenkaan Road Racing -kisaa.Tilanne elää. Nyt radan varauskalenterissa lukee tuolle viikonlopulle Rata-SM.
SRRA:n sivulla on julkaistu "Hyvin alustava kilpailukalenteri", jossa avauskisa on kyseisellä viikonlopulla. Ratana Kemora tai Botniaring... Kumpikin päällekkäin autojen kanssa (Kemoralla HRF, Botnialla Rata-SM):
25.-26.5. Botniaring/Kemora WCRC
8.-9.6. Motopark MRC
13.-14.7. Auto24ring/Viro ?
27.-28.7. Alastaro WCRC
24.-25.8. Motopark HelRC
Vuosi sitten liikkui "varmaa tietoa", että kisa tuottaa liikaa tappiota järjestävälle seuralle. Osoittautui siltä osin huhupuheeksi, että 2018 kuitenkin ajettiin. Oikeaa syytä en tiedä.Mistäköhän johtuu Vauhtiajojen tippuminen Rata-SM - kalenterista? Siis oikea syy, ei virallinen selitys, ettei kaikki osakilpailut mahdu samaan kalenteriin.
Päivitetty versio:SRRA:n sivulla on julkaistu "Hyvin alustava kilpailukalenteri", –––
Tammikuussa ilmeisesti taolla, mutta työt jatkunevat helmikuussa. Kyllä siellä on joulukuussa ainakin täytetty maata.Tapahtuuko Kymiringillä mitään talvella?