Noinhan se on, lopussa kukaan ei muista niitä keskinopeuksia. Mutta se muistetaan negatiivisella tavalla, jos parkkialueet lainehtivat mutaa, ruoka loppuu ja radalle ei näe kunnolla.Sitten kun Kymiringillä on MotoGP-kisat, niin silloin on yhdentekevää kuinka nopea rata on. Tärkeää on millainen kisa on ja se on yleisölle tärkeintä ja tietysti se paljonko yleisö näkee.
Juuri näin.Siksi Kymiringin organisaatiolla on suurin työ luoda sellaiset olosuhteet, ettei Suomen GP jää pelkäksi alaviitteeksi lajin kirjoitetussa historiassa.
Kouvolan Sanomissa mainittiin, että puolet Suomessa myydyistä 20000:sta lipusta on kisapäivälle. Yksinkertaisimman laskukaavan mukaan sunnuntaille on siis myyty 10000 lippua. Tiedä sitten onko tässä lukemassa mukana myös kolmen päivän liput vai tulevatko vielä siihen päälle.https://www.hs.fi/urheilu/art-2000006359117.html
En tiedä onko tuo +20000 vähän vai paljon?
ja onko tuo jaettuna kolmella (siis kisapäivät, vai pitäisikö kertoa kolmella)
Viisaammat vastatkoon.
Eiköhän kaikki tule paikalle ympäristöystävällisesti sähköbussilla. Vipit tietty kopterilla. :alppu:Kun aluelle tulee se +10 000 autoa + mopot niin mihin ihmeeseen ne meinaa nämä saada mahtumaan? .
Varmaankin ne Destian välivarastokentät, mitä elokuun rengastestissä käytettiin parkkipaikkoina, tulevat lipputilanteessa täyttämään ainakin osan pysäköintitarpeesta.Tuli kurvailtua Kymiringin ohi työmatkalla ja kovasti ihmettelen yhtä keskeistä puutetta liittyen radan saavutettavuuteen. Täydellinen parkkipaikkojen puute, mistään en lukuisilla Google-hauilla löytänyt mainintaa tästä...
Kun aluelle tulee se +10 000 autoa + mopot niin mihin ihmeeseen ne meinaa nämä saada mahtumaan? Parkkipaikoiksi soveltuvia peltoja ei ole lähimailla (kävelymatkan päässä), ympärillä pelkkää metsää. Sinällään järjestelyt tehty hyvin, radalle ja radalta löytyy hyvät rampit molempiin suuntiin...
Täysi tohina näitti olevan varikonympäristössä päällä ja varikkorakennuksessa jo 2 kerrosta päällä ja nosturit hääräsi rakennuksen ympärillä.
Kyllä se ajallaan valmistuu mutta mutta...
Kovimma Gretat tulevat purjehtien...sisämaassakinEiköhän kaikki tule paikalle ympäristöystävällisesti sähköbussilla. Vipit tietty kopterilla. :alppu:
Aivan varmasti tuossa on 3-päivän lippu laskettu kolmeksi kävijäksi, kuten nykytapa on, joten lipuja on oikeasti myyty alle 10 000. Uskokaa pois, olen ollut mukana festivaalijärjestelyissäKouvolan Sanomissa mainittiin, että puolet Suomessa myydyistä 20000:sta lipusta on kisapäivälle. Yksinkertaisimman laskukaavan mukaan sunnuntaille on siis myyty 10000 lippua. Tiedä sitten onko tässä lukemassa mukana myös kolmen päivän liput vai tulevatko vielä siihen päälle.
Skeptisimmän skenaarion mukaan lippuja on myyty vain 10000, joista kolmen päivän lippuja 5000 (15000 päivälippua) ja sunnuntailippuja 5000, jolloin päivälippujen kokonaismääräksi tulee 20000 ja sunnuntailippujen 10000.
Kimolan kanavahan on rakenteilla. :alppu:Kovimma Gretat tulevat purjehtien...sisämaassakin
Ei vissiin ollut merkkejä laajennustöistä?En tiedä mistä lähtien tuo tuliterän näköinen opastekyltti on tienposkessa ollut, mutta Alastaron laajennus näyttää päässeen jo kylttiin. Kai sieltä sitten uuttaa rataakin pukkaa jossain vaiheessa.
Epäilevä tuomas kysyy: eli se koko pitkä varikkokompleksi on jo kaksikerroksinen eikä vain se alkupään osa siitä?:eek!:Tuli kurvailtua Kymiringin ohi työmatkalla ja
Täysi tohina näitti olevan varikonympäristössä päällä ja varikkorakennuksessa jo 2 kerrosta päällä ja nosturit hääräsi rakennuksen ympärillä.
Katsomot on helposti siirrettävissä, mutta ns. ylävarikkoa pitäisi madaltaa. Varikkorakennuksen lattian kun olisi kiva olla samassa tasossa ratavarikon kanssa ja toisella puolellakin vielä ainakin rekan verran tilaa.Eikös Alastaron pääsuoran varteen ex-kiihdytyssuoralle saisi kunnon varikon, jos katsomot eivät olisi tuossa.
Olishan siellä vanhallakin ratavarikolla ollut tilaa vaikka kuinka... Vai mitä tarkoitat?Drag strip toimi jo viimekaudella varikkona kisojen aikana. Mahdollisesta varikkorakennuksesta ei ole tietoa, tilaa olisi nyt...
Tolla hinnoittelevat itsensä ulos harrastajamarkkinoilta täysin. No mikä jottei jos MotoGP ja muut kisat tuottaa tarpeeksi mutta vahvasti epäilen...Vahvistamaton huhu: viikonlopun vuokra Kymiring:lle 50 k euroa.
Ei ihan perus ratapäivä taida onnistua:yuck:
En ainakaan havainnut Alastaron pikavisiitillä mitään sen suuntaista. Joten tilanne on pitkälti se mitä kuvissa näkyy.Ei vissiin ollut merkkejä laajennustöistä?