Olympiastadinoilla on muitakin arvoja kuin rahallinen, joten siksi siihen on käytetty enemmän rahaa. Mutta kyllä sekin jollain aikavälillä maksaa nuo takaisin. Jokainen stadiontapahtumaan osallistuva myös todennäköisesti syö ja juo jotain tullessaan Helsinkiin, moni myös majoittuu jossain. Näistä kaikista tulee veroeuroja valtiolle ja kaupungille.
Itse en asiaa tarkemmin tunne, mutta olettaisin että tässä tapauksessa hyötyjänä on pääosin Helsinki, kuten myös hyvin monessa muussakin projektissa.
Tietysti olisi mukavaa jos tällä kertaa kehysraamin voisi ylittää myös maakunnnassa. Suomessa moottoriurheilulla on pitkät perinteet ja ollaan saatu nauttia todella pitkästä suomalaiskuljettajaputkesta F1 tasolla. Se on ollut koko Suomen ilo. Tällä hetkellä ei kuitenkaan ole nähtävissä Bottaksen manttelinperijää. Näkisin, että Kymiringillä olisi merkittävä vaikutus innostaa tulevia sukupolvia.
Kymiringin MotoGP testeissä juuri pitkä takasuora teki minuun lähtemättömän vaikutuksen. Oli todella hienoa katsella pyörien kiihdyttävän 340 km/h nopeuksiin. Tällaista ei voi Suomen muilla radoilla nähdä. Motoparkissa nyt varmaan voitaisiin tehdä 300 km/h:n ylityksiä, mutta sanoisin, että kaartuilevan "takasuoran" takia efekti ei ole aivan sama. Epäilen, ettei kyseistä osiota voi ajaa MotoGP pyörällä talla pohjassa. Ottaisin kyllä mieluusti vastaan muidenkin mielipiteitä, että onnistuuko kyseinen temppu vai ei.