Bobakki
@f1hog
Tiedetäänkö edes, että kuka johtaa? Osais jotenki varautua.Sodan nimenhän päättää sodan voittaja kunhan se ensin saadaan loppumaan ja tätä palstaa lukiessa huomaa, että se päivä ei ole vielä lähelläkään!
Tiedetäänkö edes, että kuka johtaa? Osais jotenki varautua.Sodan nimenhän päättää sodan voittaja kunhan se ensin saadaan loppumaan ja tätä palstaa lukiessa huomaa, että se päivä ei ole vielä lähelläkään!
Tommy Ekblom.Tiedetäänkö edes, että kuka johtaa? Osais jotenki varautua.
Lyhyestä virsi kaunis. Peesaan tätä.Kansalaissota. Se on mulle sen nimi. Sisällisota se on tyypiltään.
Tämä oli mulle suuri yllätys.Nomi, tuo palstan kokoomuksen äänitorvi on siis punikki.
Niin se menee teillä nuijilla.Minusta Nuijasota olisi seuraava oleellinen kansan kipupiste mistä pitää keskustella. Ehdottomasti! Tätä on suvussa pidätelty jo vuosia, nuijasodan kauhut mylläävät edelleen suvussa :nope:
Juu mäkin ihmettelin, että miten sä voisit olla punikki.Tämä oli mulle suuri yllätys.
Suomen sota -termi liitetään yleensä 1800-luvun alussa käytyyn Ruotsin ja Venäjän väliseen sotaan. Koskaan en ole kuullut että sitä olisi käytetty vuoden 1918-tapahtumista.Koska Suomen sota puuttuu, vastaan kansalaissota
TJ:n kopissa?Täälläpäin puhuvat 18 kapinasta.