Eli minä ja Sandra Nurmsalu?itselleni kaikkein läheisimmät ihmiset saattavat syksyn aikana tarvita apuani enemmän kuin koskaan aiemmin.
Kerran olen koeajanut auton sulan teollisuusalueella. Toista kertaa ei tule. Autoa en hanki myöskään Juvan häkkiaitauksista tai Herttoniemen Shellin takaa.Onko bemari sittenkin Sulan teollisuusalueelta ostettu
Eli muutat Pirkkalaan?Suunnitelma tamperelaistuminen joutunee holdille ainakin toistaiseksi.
Omat aikeet eivät ole muuttuneet miksikään, mutta itselleni kaikkein läheisimmät ihmiset saattavat syksyn aikana tarvita apuani enemmän kuin koskaan aiemmin.
Rainier ei?syksy saa.
Edelleenkin se koilliskeskuksen ympäristö n. 5km säteeltä kiinnostelee eniten.Eli muutat Pirkkalaan?
Näin o. Just tossa kerran pohdin, että mitä mahdollisia muutoksia voi eteen tulla ja tulin siihen tulokseen, että kaikki mahdolliset muutokset on huonompaan suuntaan. Vääjäämättä alamäki jossain vaiheessa alkaa, epäselvää on vain milloin. Lopetin pohdinnan ja surffailin vähän luontokuvasivuilla.Sitä ei tiedä vielä mitä edestään löytää.
Juu, turha miettiä asioita joihin ei voi vaikuttaa.Näin o. Just tossa kerran pohdin, että mitä mahdollisia muutoksia voi eteen tulla ja tulin siihen tulokseen, että kaikki mahdolliset muutokset on huonompaan suuntaan. Vääjäämättä alamäki jossain vaiheessa alkaa, epäselvää on vain milloin. Lopetin pohdinnan ja surffailin vähän luontokuvasivuilla.
Voinks mä siis tulla pakomatkaltain takas kotia?
Kuka tuon kellarikaiffarin syömiset kustantaa :mad_old: Alkaa olla pakastinkin jo tyhjäKannattaa jatkaa piilottelua varmuuden vuoksi.
Olen Tampereella seuraavan kerran torstaista eteenpäin.
Ja perjantaina pärinävisaan?Olen Tampereella seuraavan kerran torstaista eteenpäin.
Tehty. Katsoo koska jatkosuunnitelman vuoro.Kokiksen jääkaapissa lymyily houkuttaisi limen ja rommin ostoon kyllä.