Örfil
Guest
Onko bemari sittenkin Sulan teollisuusalueelta ostettuVoi pian käydä auton huollon kanssa sama.
Onko bemari sittenkin Sulan teollisuusalueelta ostettuVoi pian käydä auton huollon kanssa sama.
Ei sentäs.Onko bemari sittenkin Sulan teollisuusalueelta ostettu
Vaihtoehdot kasvavat.Löytyipä kulkuyhteydellisesti vallan paalupaikalla oleva vuokra-asumus. Eikä hintakaan kovin raju.
Alueesta ei omia kokemuksia, mutta mutta
Kohta saamme ilmoituksen että Suimii on muuttanut Pirkkalaan :ahem:Odottaminen kannattaa kovin usein, jollei heti löydy juuri sopivaa.
Jos Sue_me muuttaa autotalliisi Alppu joutuu etsimään itselleen uuden kodin itselleen ja kun koirankoppisikin on jo varattu Jjusbanille joutuu Alppu muuttamaan roskikseesi.Kohta saamme ilmoituksen että Suimii on muuttanut Pirkkalaan :ahem:
En tiedä sitä sitten jos Alppu tekee siitä sellaisen sullun ja solluu sepulin söpölässä.Jos Sue_me muuttaa autotalliisi Alppu joutuu etsimään itselleen uuden kodin itselleen ja kun koirankoppisikin on jo varattu Jjusbanille joutuu Alppu muuttamaan roskikseesi.
Ajattelen tässä sitä, että voisi varmaan vetää käteen jotain. Tuohon sängylle ja sitten joku video pyörimään.Ai mitä että?
No missä minä sitten asun?Jos Sue_me muuttaa autotalliisi Alppu joutuu etsimään itselleen uuden kodin itselleen ja kun koirankoppisikin on jo varattu Jjusbanille joutuu Alppu muuttamaan roskikseesi.
Tyynen valtameren pohjassa. Hengitä poika.No missä minä sitten asun?
Mulla on sellainen mielikuva että marzalla on pyöräilynaama. Kerron syyn myöhemmin klo 13:00.Tyyneä naamalle.
"Tämän viestin kirjoitti Tyrrre Tohelo."Trullilla hirtti kaasu kiinni?