Suunnitelmat ja toteumat tänne!

Makkonen

Guest
Suunnittelin myyväni mun pirun karvapallot pois. Tänään tuo totetui.

jjv

Arschloch
Suunnittelin myyväni mun pirun karvapallot pois. Tänään tuo totetui.
:thumbup:
Krääsä on krääsää, olkoon mistä vain hankittu. Mulla oli aiemmin tapana ostaa futisotteluista kaulaliina. Jossain vaiheessa havahduin, että mitäs hittoa mää noin monella kaulaliinalla teen. En oo pois heittäny, mutta lisää en aio ostaa. Mitään matkamuistoja en ole ostanut viimeisen parin vuoden aikana. Postikortteja reissulta en ole lähetellyt tällä vuosikymmenellä. Kaikki turhat kulut pois.

Makkonen

Guest
:thumbup:
Krääsä on krääsää, olkoon mistä vain hankittu. Mulla oli aiemmin tapana ostaa futisotteluista kaulaliina. Jossain vaiheessa havahduin, että mitäs hittoa mää noin monella kaulaliinalla teen. En oo pois heittäny, mutta lisää en aio ostaa. Mitään matkamuistoja en ole ostanut viimeisen parin vuoden aikana. Postikortteja reissulta en ole lähetellyt tällä vuosikymmenellä. Kaikki turhat kulut pois.
Juuri näin.
Ja lisäksi tässä on tapahtumassa kaikenlaista muutakin, lähiaikoina noiden nallukoiden lisäksi lähtee suunnilleen kaikki muukin pois.

-e- Muutto edessä, pelkän matkalaukun kanssa.

Viimeksi muokattu:

jjv

Arschloch
lähiaikoina noiden nallukoiden lisäksi lähtee suunnilleen kaikki muukin pois.

-e- Muutto edessä, pelkän matkalaukun kanssa.
:thumbup: Vaikuttaa hyvältä. Noin ois itsekin tavoite joskus tästä kämpästä lähteä. En tosin omista matkalaukkua...

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Loppuvuodesta tulossa neljännesvuosisata naamiaisissaolo täyteen, pähkäilty matkakohdetta ja ilmeisesti päädytään siihen Pohjoismaahan, jossa aiemmin ei ole tullut käytyä.

Ykskakskol

1504
Suunniteltu: Aamupaska.
Valmistauduttu: Juomalla kahvia.
Toteutunut: Aamupaska.

Kummasti tulee vaikka eilen ei pysynyt mitään sisällä, tuli väärästä päästä ulos. Saas nähdä miten tänään.
Omituisia asioita sekä otuksia.

Joni

Well-known member
2vk päästä infotilaisuuteen yhteen peruskoulutukseen paikkaan x. Jos hyvin menee niin ens kuussa alkaa opiskelu taas.

Sue_me

Well-known member
Löytyipä kulkuyhteydellisesti vallan paalupaikalla oleva vuokra-asumus. Eikä hintakaan kovin raju.

Alueesta ei omia kokemuksia, mutta mutta