Ja siellä ne on edelleen vai?Mulla oli Virroille mennessä ihan täsmälleen sama satsi.
Ja siellä ne on edelleen vai?Mulla oli Virroille mennessä ihan täsmälleen sama satsi.
:eek!:Suunnittelin myyväni mun pirun karvapallot pois. Tänään tuo totetui.
:thumbup:Suunnittelin myyväni mun pirun karvapallot pois. Tänään tuo totetui.
Kova ratkaisu. Myitkö samaan paikkaan kun Domppari Leevin karvapallot?Suunnittelin myyväni mun pirun karvapallot pois. Tänään tuo totetui.
Domppari osti ne "henkilökohtaiseen" käyttöön.Kova ratkaisu. Myitkö samaan paikkaan kun Domppari Leevin karvapallot?
Juuri näin.:thumbup:
Krääsä on krääsää, olkoon mistä vain hankittu. Mulla oli aiemmin tapana ostaa futisotteluista kaulaliina. Jossain vaiheessa havahduin, että mitäs hittoa mää noin monella kaulaliinalla teen. En oo pois heittäny, mutta lisää en aio ostaa. Mitään matkamuistoja en ole ostanut viimeisen parin vuoden aikana. Postikortteja reissulta en ole lähetellyt tällä vuosikymmenellä. Kaikki turhat kulut pois.
:thumbup: Vaikuttaa hyvältä. Noin ois itsekin tavoite joskus tästä kämpästä lähteä. En tosin omista matkalaukkua...lähiaikoina noiden nallukoiden lisäksi lähtee suunnilleen kaikki muukin pois.
-e- Muutto edessä, pelkän matkalaukun kanssa.
Mulla se olisi Islanti sitten.Loppuvuodesta tulossa neljännesvuosisata naamiaisissaolo täyteen, pähkäilty matkakohdetta ja ilmeisesti päädytään siihen Pohjoismaahan, jossa aiemmin ei ole tullut käytyä.
Muista hana!Pitäis kiristää keittiön hanan tuo yks juttu.
Pitäis tilata huoltomies korjaamaan kylppärin hana.Pitäis kiristää keittiön hanan tuo yks juttu.
*pitääkö paeta*Löytyipä kulkuyhteydellisesti vallan paalupaikalla oleva vuokra-asumus. Eikä hintakaan kovin raju.
Alueesta ei omia kokemuksia, mutta mutta