Mun mielestä tuossa Kuikan-Nyrölän-Humalamäen suunnalla kaikki isot tiet on liian leveitä ja suoria ralliin, ja ainoa vähänkään ralliin kelpaava on juuri se Humalamäen vanha osuus, eli Liisalantie, eikä sekään varsinaisesti mikään ylikylän tie ole. Pirun nopea sekin ja hypyt tasoitettu vanhoista ajoista eikä kovinkaan pitkä. Väli-taipaleentie on sitten vähän pienempää ja sitä voisi hyödyntää ja sillä saisi pituuttakin lisättyä jos Humalamäkeä halutaan ajaa jossain muodossa. Varmasti tuolta Ilomäen pätkältä jotain kautta myös Humalamäkeen pääsisi, mutta käsittääksen siellä on varsin pieniä metsäautoteitä, joten niiden käyttö varsinkin MM-rallissa kahteen kertaan ajettuna on aika riskipeliä. Eli jos MM-ralliin suunnitellaan niin tuon alueen isot tiet on korkeintaan pienen siirtymän verran käytettäviä, kuten Mökkiperässä, ja sitten taas sopivan kokoiset pienemmät tiet on sen verran kaukana toisistaan että toimivan pätkän suunnittelu on haasteellista tai mahdotonta.