Captain Howdy
Well-known member
For the Heart I Once Had on hieno biisi!!!!
Kuulet väärin joka kerta.OoPee sanoi:2. Bye Bye Beautiful
Ehkäpä levyn paras biisi, hiinä ja hiinä. Tarjallehan nuo laulaa ja juuri siitä syystä pisti korvaan se "die die beautiful" -hokema siinä yhdessä vaiheessa (vai kuulenko mä joka kerta väärin? ). Meniköhän ehkä sittenkin vähän överiksi, ainakin mauttomuuden rajoille pyörittiin, silti hyvä biisi. Ihan oikeesti.
Musikillisesti ihan jees, mutta toi Pandora laulajana vähän tökkii mulla. Belmis pitää tosta enämpi, kuin Turskasta.J.Hunt sanoi:Tuli itsekkin Tarjan erottamisen jälkeen huudeltua kuinka taas yhdeltä bändiltä toinen jalka vajoaa jo hautaan. Väärässä olin, loistava albumi, ellei paras.
No onhan se Pandora ihan ok näkönen ikäsekseen. :thumbup: Ite tykkään Anetten laulusta.Moe Szyslak sanoi:Musikillisesti ihan jees, mutta toi Pandora laulajana vähän tökkii mulla. Belmis pitää tosta enämpi, kuin Turskasta.
Tardzan levyn samplet kuultavissa: http://www.musicload.de/item.ml?releaseid=2930980_272 sanoi:Tarja Turunen esiintyy Halmichin jäähyväisottelussa
Tarja Turunen nähdään tällä viikolla vähemmän tavallisella areenalla, kun hän esiintyy saksalaisen naisnyrkkeilijän Regina Halmichin jäähyväisottelussa. Halmich, 31, nousee kehään viimeisen kerran tiistaina kotikaupungissaan Karslruhessa.
Tarja Turunen laulaa tilaisuudessa singlebiisinsä I Walk Alone. Karlsruhe on Turusen entinen opiskelukaupunki, jossa hän asui pari vuotta vuosituhannen alussa.
Turusen sooloalbumi My Winter Storm julkaistaan Suomessa 14. marraskuuta ja sen jälkeen parin päivän välein muualla Euroopassa. Tarja Turunen konsertoi Suomessa Kuusankoskella 8. joulukuuta.
IS
Ei hitto mikä rimanalitus, ei näin. :yuck:SamiJ sanoi:Ei helvetti tuo Poison-cover