kouvotsvoni
Banjottu
Msn.fi :ssä äänestys asiasta:
Kumman uutuuslevystä pidät enemmän?
Nightwish 65%
Tarja Turunen 35%
18103 vastausta
Kumman uutuuslevystä pidät enemmän?
Nightwish 65%
Tarja Turunen 35%
18103 vastausta
Pitääpäs! :mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old:OoPee sanoi:Eikä tuota termiä muutenkaan pidä ottaa turhan haudanvakavasti
Sellasta :thumbup:Tulevan kesän Miljoona Rockin esiintyjät ovat valittu. Illan päättää Nightwish, joka bändinä ei esittelyjä kaipaa. Ennen sitä esiintyvät Jani Wickholm, Twisted Sister (USA), Dingo ja Movetron.
YKKÖSET
Konemusiikkiversio mistä tahansa rokkibiisistä kuulostaa pahalta.. Paitsi ei DJ Orkidean kohdalla, ainoa trance-artisti melkeinpä mitä kestää kuunnella selvinpäin.Ace17 sanoi:
"Sanoisin, että Nightwishin paras biisi ikinä (enpä ole pahemmin muita niin ajatuksella kuunnellutkaan). Loistava." - Ace17 Amaranthista72 sanoi:Biisi: 1. Nightwish: Amaranth, 3. Nightwish: Bye Bye Beautiful, 5. Nightwish: The Poet And The Pendulum
Asia kannattaa varmistaa naskalilla ja moskalla: keskitä naskali cd:n puoleen väliin ja pamauta moskalla napakka isku naskalin päähän ja avot - NW levy on tilassa, jossa sen kuuluukin ollaAJ sanoi:Jos oletetaan, että on aurinkoinen sää, niin millä etäisyydellä sitä suurennuslasia kannattaa pitää siitä levystä?
Kokonaista NOLLA pistettä!Albert Oil sanoi:Montaks mulla?
WASP ja Europe, hahhaaa. Hyvä Ruotsi. :thumbup:72 sanoi:Muita hevigaalan voittajia olivat ruotsalainen Pain parhaalla metallilevyllä ja W.A.S.P parhaana ulkomaisena live-esiintyjänä. Nostalgiannälkäiset ruotsalaiset nostivat 80-luvun hevipumppu Europen parhaaksi kotimaiseksi liveyhtyeeksi.
Sulla on nyt tuplakeräilykappale, nimittäin se työpaikkaliite tän päivän iltiksessä oli mun taittama.72 sanoi:Istuin tänään Marcon vieressä junassa. Hän lueskeli Iltalehteä, joka päätyi nyt kummasti mulle.
Captain Howdy sanoi:Sulla on nyt tuplakeräilykappale, nimittäin se työpaikkaliite tän päivän iltiksessä oli mun taittama.
Ihan sattumalta osuin eilen illalla kanavasurffauksen lomassa RTL:lle just kun Nightwish kävi pokkaamassa lavalta tuon palkinnon. Ensin höpisi Anette jotakin ympäripyöreetä, sen päälle vielä Marco.15.02.2008 - Nightwishille ECHO -palkinto!
Hienoja uutisia Saksasta! Nightwish palkittiin "ECHO" -palkinnolla sarjassa "rock/alternative (international)". Muut ehdokkaat palkinnon saajiksi kyseisessä sarjassa olivat Foo Fighters, Kaiser Chiefs, Marilyn Manson ja Within Temptation.