AJ
Well-known member
Tässä on nyt tehty oletus, että pollissa mainituilla automerkeillä ajavat ovat automaattisesti kusipäitä. Näin ei tietenkään ole! Onhan noista toki manuaaliversioitakin.
Vuosimallia -83 on tuo mun sininen. Ja malli on DL eli ei mitään ylimääräistä varustusta .Mulloli jus samanlainen aikoinaan, ehkä vähän vanhempi. Mun tais olla vuosimallia -81. Isot etuvalot mutta stubut takana. Tais olla listat myös kromisia, ei tommosia mustia. Sun saattaa olla GLT, mun oli vaan normi GL. B23 automaatilla:thumbup:
Ihan hyvä tommonen katonkautta ympäri pyörähtäny Volvo, ukilla samanlainen aikoinaan.Ihan alkajaisiksi (että tiedetään missä mennään) tässä mun auto:
Näytä liitetiedosto 11834
:idea: Se on itse asiassa se punainen kaksiovinen urheilumalli, joka on pyöräytetty katon kautta ympäri.Ihan hyvä tommonen katonkautta ympäri pyörähtäny Volvo, ukilla samanlainen aikoinaan.
Vanhoissa autoissa takavetoiset ovat sijalla yksi, merkkiin katsomatta. Uusista bemareilla ajetaan harvinaisen asiallisesti automerkin maineeseen suhteutettuna. Mersuissa ei toimi vilkku ja Audin pitää päästä aina ensin.Riippuu auton iästä. Jos on oikein vanha auto, niin Volvoilijat ovat sijalla yksi. Sitä nuoremmissa BMW kuskit ja uusissa autoissa Audi miehet.
Ei tarvi kiitellä.Fiatilla.
Mikäs auto Zaikomilla oli?
Ensimmäinen autoni meinasi olla Toyota, mutta päädyinkin sitten Micraan koska Corollassa oli ratti vinosti. Oli se Micrassakin muttei niin pahasti. Saab 900 oli vaihtoehdoista houkuttelevin ja halvin, mutta olis luultavasti tullut kalliiksi ennemmin tai pikemmin.Mikäs auto Zaikomilla oli?