Eka joka copypasteaa Ismo Alankoa, voittaa. Että tuota.MITENNIIN PYRYF SAATANA! MINÄ OLIN ENSIN!
Vittukunmikääneiriitä. Tunkit!
Eka joka copypasteaa Ismo Alankoa, voittaa. Että tuota.MITENNIIN PYRYF SAATANA! MINÄ OLIN ENSIN!
Oho. Forumin vittumaisin mieskin osas nasauttaa hauskan jutun.Rakkaus on ruma sana. Kainuu soi kauniimpana
Pori on hieno kaupunki, olisi upea paikka jos porilaiset (ei niitä syötäviä) poistettaisiin sieltä.Kainuu soi kauniimpana.
.
Miten niin hassuttelit? Minusta ihan luonnollista, että sulla oli hame jo pienestä asti.MITENNIIN PYRYF SAATANA! MINÄ OLIN ENSIN!
Näyttääkin ihan dompparilta.Miten niin hassuttelit? Minusta ihan luonnollista, että sulla oli hame jo pienestä asti.
Tunnustan sen verran että sukulaissuhde on tuohon kuvan ihmiseen.Näyttääkin ihan dompparilta.
Soittoasento on enempi tollainen sepikumpulais-henkinen.Ei tullut kitaristia, vaikka pienenä onkin näemmä treenattu
Eihän sitä ollut silloin vielä keksittykään?Ei pysty laittamaan kuvia. Moon niin köyhästä perheestä ettei meillä ollu 80-luvulla varaa digikameraan.
Ai meijän köyhää perhettä? Oli se. Tiettävästi vain muutama kuukausi syntymiseni jälkeen.Eihän sitä ollut silloin vielä keksittykään?
Ja scannerit oli?Eihän sitä ollut silloin vielä keksittykään?
Runski keksi skannerin -61. Mä kolvasin siihen virrat.Ja scannerit oli?
Sulla on hiekkaa naamassa.Nipsuhuuli 6v:
Kuva huokuu tesomalaista luonnon idylliä?Cmoney 5v:
Olen tuossa fillarilla, kesä 1987.
Kaarinassa kuvattu.Kuva huokuu tesomalaista luonnon idylliä?