Meitsin piti kyllä syntyä sunnuntaina, mutta olin jo sillon sen verran jälkeenjäänyt, että synnyinkin vasta maanantain puolella.Painaa sormella otsaansa sen kunniaksi, että sunnuntai sai pisteen.
Eli ziröö pöäng sunnuntaille. Paitsi ehkä henkiset.
Meitsin piti kyllä syntyä sunnuntaina, mutta olin jo sillon sen verran jälkeenjäänyt, että synnyinkin vasta maanantain puolella.Painaa sormella otsaansa sen kunniaksi, että sunnuntai sai pisteen.
Tällä postauksella joukkue Maanantai siirtyy ylhäiseen yksinäisyyteensä ja kärkeen. Tämähän ei yllättänyt ketään ja vielä on kymyksiä jäljellä ainakin Rekallinen.
Nyt ei pyydetty postaamaan kuvaa, joten huudan sitruuna ja John Goodman!Frediäkin näytelleellä miehellä oli TV-sarjassa sarkastinen tytär, jonka näyttelijän isäpuolella on sama nimi kuin kitaristilla, jonka eräästä bändistä tulee mieleen erään TV-sarjan päähenkilön mies. Tällä tyttären näyttelijällä on näyttelevä siskopuoli, jonka etunimeen voi liittää hedelmän. Mikä on tämä hedelmä ja kuka on Frediäkin näytellyt mies? Molemmat tarvitaan voittoon. Puolia pisteitä ei jaeta.
Tämähän meni nopeasti. Onnea!Nyt ei pyydetty postaamaan kuvaa, joten huudan sitruuna ja John Goodman!
Kurski on poistunu tietokoneen vaikutusalueelta viimeks 2005 ni vuorot oli helppo jakaa.Jätkillä on kuulemma vahtivuorot, ettei mene tehtävä ohi.
Mitä hittoa?? Mulla ei nuo edelläolevat Pyryn postaukset näkyneet ollenkaan eilen illalla, kun pykäsin oman vastaukseni! Siksi tuulettelin voitosta varmana. Todella outo homma ja saa meikäsedän tuntemaan olonsa noloksi pelleksi, mikä olotila tosin on jatkunut Varikkoajoilta saakka että sinänsä jatkakaa täällä ei mitään nähtävää- tyyppinen ratkaisu. Sori.Mä en oo varma onko tossa edellisessä kuvassa tivan henkilö vaikka nimellään googlesta löytyikin. Oletan tämän kuvan kelpaavan tivanpitäjälle:
![]()
Vähän ihmettelinkin, että millä aineilla siellä ollaan oikein liikkeellä. Tai mitään ihmetelly.Mitä hittoa?? Mulla ei nuo edelläolevat Pyryn postaukset näkyneet ollenkaan eilen illalla, kun pykäsin oman vastaukseni! Siksi tuulettelin voitosta varmana. Todella outo homma ja saa meikäsedän tuntemaan olonsa noloksi pelleksi, mikä olotila tosin on jatkunut Varikkoajoilta saakka että sinänsä jatkakaa täällä ei mitään nähtävää- tyyppinen ratkaisu. Sori.
Etsimme yhä täysin oikeaa vastausta...Getafix ja marine.
[size=-2](Lempinimi tosin on laivastonsiniset ja valkoiset.)[/size]
-Edit- Väri alkuperäiskielellä, kun tarkemmin lukee.