Syön parhaillaan 4 (vatsa repee jos saa santsata)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Höh! Oisit nyt laittanut kerrankin kuvan siitä, kun sä syät. Noi safkakuvat on jo niin nähty.
Voisit säki pysyä toikin aiheessa. Mä teen täällä just nii ku haluan kuten toikin ohjeissa sanotaan.. sä kehtaat tulla tänne sanoo mitää ku et noudata mitään etkä kerkee näkee kamujasikaan... Sut o nii nähty. Poistu täältä... Vaikka sylkemistoikkiiisi.. Hyi helv :D
 
Viimeksi muokattu:

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4953
Sijainti
Vantaa
Voisit säki pysyä toikin aiheessa. Mä teen täällä just nii ku haluan kuten toikin ohjeissa sanotaan.. sä kehtaat tulla tänne sanoo mitää ku et noudata mitään etkä kerkee näkee kamujasikaan... Sut o nii nähty. Poistu täältä... Vaikka sylkemistoikkiiisi.. Hyi helv :D
Ok.
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Syöt? :eek!: Koiruus siitä on jo vuosi ja 2kk ku nähty viimeksi... Miksi näin? Miksei jallua ja seksirikkaisiin naimisiin? Plaah tylsimykset.. Vittu Zervuska lähetää Ibizalle kattoo boss-tason meininkiä.. Tarvii eka Turkupottimaisen voiton.
Eiku sori joo vastasinpas... My bad :D Ööh no se menee offtopicin puolelle toi kyssärisi joten en voi vastaa täällä. Laita kyssäri uudelleen asiaankuuluvas toikis tai laita pmää.. ;D
Mites ircnetissä menee nykyää? Tullu käytyä aikoihin. Muuten jokapv qnetissä.
Voisit säki pysyä toikin aiheessa. Mä teen täällä just nii ku haluan kuten toikin ohjeissa sanotaan.. sä kehtaat tulla tänne sanoo mitää ku et noudata mitään etkä kerkee näkee kamujasikaan... Sut o nii nähty. Poistu täältä... Vaikka sylkemistoikkiiisi.. Hyi helv :D
Katotaan noudatatko. ;)
Mites Joni omasta mielestäsi meni sun paljon peräänkuuluttama toikin aiheessa pysyminen?
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Mascarponea. Rainbow. Oli vain hiukan jälellä.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Ahvenfileitä ja muikkuja meinaan paistaa Muurikassa. Potui, kermaviilikastiketta ja rillattuja tomaatteja kylkeen. Kalan.

Sillai vähän erilailla kuin yleensä, että limellä kostutin abborrat.
Ehkä olen niitä heikkolahjaisia jotka luulee liikoja itsestään, mutta kyllä MAISTUI. Muillekin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös