Voisit säki pysyä toikin aiheessa. Mä teen täällä just nii ku haluan kuten toikin ohjeissa sanotaan.. sä kehtaat tulla tänne sanoo mitää ku et noudata mitään etkä kerkee näkee kamujasikaan... Sut o nii nähty. Poistu täältä... Vaikka sylkemistoikkiiisi.. Hyi helvHöh! Oisit nyt laittanut kerrankin kuvan siitä, kun sä syät. Noi safkakuvat on jo niin nähty.
Ok.Voisit säki pysyä toikin aiheessa. Mä teen täällä just nii ku haluan kuten toikin ohjeissa sanotaan.. sä kehtaat tulla tänne sanoo mitää ku et noudata mitään etkä kerkee näkee kamujasikaan... Sut o nii nähty. Poistu täältä... Vaikka sylkemistoikkiiisi.. Hyi helv
Katotaan noudatatko.
Et varmaan kuullu mitä Joni sano... Ookoo...
Kyl se saatto. Muuten Rene tänään olisi Tour De Myrtsi näin offtopiccina. Etkai vaa oo siel? Sori offtopic.Et varmaan kuullu mitä Joni sano... Ookoo...
Syöt? :eek!: Koiruus siitä on jo vuosi ja 2kk ku nähty viimeksi... Miksi näin? Miksei jallua ja seksirikkaisiin naimisiin? Plaah tylsimykset.. Vittu Zervuska lähetää Ibizalle kattoo boss-tason meininkiä.. Tarvii eka Turkupottimaisen voiton.
Eiku sori joo vastasinpas... My bad Ööh no se menee offtopicin puolelle toi kyssärisi joten en voi vastaa täällä. Laita kyssäri uudelleen asiaankuuluvas toikis tai laita pmää.. ;D
Mites ircnetissä menee nykyää? Tullu käytyä aikoihin. Muuten jokapv qnetissä.
Voisit säki pysyä toikin aiheessa. Mä teen täällä just nii ku haluan kuten toikin ohjeissa sanotaan.. sä kehtaat tulla tänne sanoo mitää ku et noudata mitään etkä kerkee näkee kamujasikaan... Sut o nii nähty. Poistu täältä... Vaikka sylkemistoikkiiisi.. Hyi helv
Mites Joni omasta mielestäsi meni sun paljon peräänkuuluttama toikin aiheessa pysyminen?Katotaan noudatatko.
Kannattais olla "vähän" varovaisempi kommenteissaan, tai Joni käskee sut painumaan HELVETTIIN SIITÄ!!!Mites Joni omasta mielestäsi meni sun paljon peräänkuuluttama toikin aiheessa pysyminen?
Kaikki me täällä pelätään.Kannattais olla "vähän" varovaisempi kommenteissaan, tai Joni käskee sut painumaan HELVETTIIN SIITÄ!!!
Joskus lipsahtaa mutta toki pitää katsoa kokonaisuutta.Mites Joni omasta mielestäsi meni sun paljon peräänkuuluttama toikin aiheessa pysyminen?
Paitsi muiden kohdalla?Joskus lipsahtaa mutta toki pitää katsoa kokonaisuutta.
Ala-asteen veistotunneista tuli mieleen se Spede sketsi jossa rautakaupanmyyjä nousi tikkaille ottaakseen tavaraa alahyllyltä.Ykskaks yllättäen tuli syömistoikista ja aiemmista kommenteista mieleeni, että mihinköhän joutui ala-asteella tekemäni lintulauta?
Äidin talon kuistilla taisi omani palvella viime talvena.Ykskaks yllättäen tuli syömistoikista ja aiemmista kommenteista mieleeni, että mihinköhän joutui ala-asteella tekemäni lintulauta?
Ehkä olen niitä heikkolahjaisia jotka luulee liikoja itsestään, mutta kyllä MAISTUI. Muillekin.Ahvenfileitä ja muikkuja meinaan paistaa Muurikassa. Potui, kermaviilikastiketta ja rillattuja tomaatteja kylkeen. Kalan.
Sillai vähän erilailla kuin yleensä, että limellä kostutin abborrat.
Ei maistunut. Oksensivat aterian jälkeen ja puhuivat paskaa.Ehkä olen niitä heikkolahjaisia jotka luulee liikoja itsestään, mutta kyllä MAISTUI. Muillekin.
Mikäs on sun bravuuri ruoanvalmistuksessa?Ei maistunut. Oksensivat aterian jälkeen ja puhuivat paskaa.