Beco
Well-known member
Olen kuin Gordon Ramsay, osaan tehdä mitä vaan missä vaan.Mikäs on sun bravuuri ruoanvalmistuksessa?
Olen kuin Gordon Ramsay, osaan tehdä mitä vaan missä vaan.Mikäs on sun bravuuri ruoanvalmistuksessa?
Njaah.Olen kuin Gordon Ramsay, osaan tehdä mitä vaan missä vaan.
No jopas! Tuutko postimyyntimorsiamekseni? Vastaa pian, oon enää vartin Tampereella. Pääsisit samalla bussilla. Köytetään tyhjiä soppapurkkeja paunulaisen perään.Olen kuin Gordon Ramsay, osaan tehdä mitä vaan missä vaan.
Selvä se!No jopas! Tuutko postimyyntimorsiamekseni? Vastaa pian, oon enää vartin Tampereella. Pääsisit samalla bussilla. Köytetään tyhjiä soppapurkkeja paunulaisen perään.
Joskus nuorempana mut häädettiin sieltä vartijan toimestaOnkohan Koskikeskuksen vartijalla valtuudet vihkiä? Tärkeen näköisiä ne ainakin on, melkeen kirkkoherroja.
Petturi!1!1!1!1!1!1!!1 karkasit alttarilta roistoKarkasin. Viiletän jo highwaylla kohti etelää. Piti antaa patukkaa myötäjäisiks mut ehdin jo syödä sen, kehdannu jäädä.
Tämmösiä me miehet ollaan KAIKKI. Kannattaa lähtee luostariin tai pitäytyä villissä lesboseksissä.Petturi!1!1!1!1!1!1!!1 karkasit alttarilta roisto
Tämmösiä me miehet ollaan KAIKKI. Kannattaa lähtee luostariin tai pitäytyä villissä lesboseksissä.
Harvinaisen apaattisen näköinen toi burrito.
Mä luulin ettei paljaan elimen kuvia saa postata tänne.
Olin muijan veljen luona lasiterassin avajaisbileissä. Ei ole halpaa tuollastakaan kyhätä.Ei näkynyt Salmista joten jouduimme ahmimaan nyhtikset ja juustoleivät omiin maaruihimme.