Lapset mainitaan siksi että lapsia voi syödä, ja kun lapsia voi syödä, on ilmaista ruokaa pitkäksi aikaa.
Lapset mainitaan siksi että lapsia voi syödä, ja kun lapsia voi syödä, on ilmaista ruokaa pitkäksi aikaa.
Syöt? :eek!: Koiruus siitä on jo vuosi ja 2kk ku nähty viimeksi... Miksi näin? Miksei jallua ja seksirikkaisiin naimisiin? Plaah tylsimykset.. Vittu Zervuska lähetää Ibizalle kattoo boss-tason meininkiä.. Tarvii eka Turkupottimaisen voiton.Guavamehua ja vitamiinijuomaa
Mä en ymmärtäny sun viestiä, soriSyöt? :eek!: Koiruus siitä on jo vuosi ja 2kk ku nähty viimeksi... Miksi näin? Miksei jallua ja seksirikkaisiin naimisiin? Plaah tylsimykset.. Vittu Zervuska lähetää Ibizalle kattoo boss-tason meininkiä.. Tarvii eka Turkupottimaisen voiton.
Ei tarvikkaan kun en ollut puhumassa sulle joten pysyppäs toikin aiheessa. Mitä sä beco syöt? Tai et ookkaa syöny vaa paastoat selvää.Mä en ymmärtäny sun viestiä, sori
Jaa, lainasit kyllä mun viestiä.Ei tarvikkaan kun en ollut puhumassa sulle joten pysyppäs toikin aiheessa. Mitä sä beco syöt? Tai et ookkaa syöny vaa paastoat selvää.
Eiku sori joo vastasinpas... My bad Ööh no se menee offtopicin puolelle toi kyssärisi joten en voi vastaa täällä. Laita kyssäri uudelleen asiaankuuluvas toikis tai laita pmää.. ;DJaa, lainasit kyllä mun viestiä.
Vastaappa mun kysymykseen jonka esitin jossain keskustelussa: saitko sä paljon naisia siellä baarissa?
Mites ircnetissä menee nykyää? Tullu käytyä aikoihin. Muuten jokapv qnetissä.Hyvä meno täällä khatissa.
Väärä toikki tylsä zervuska...tänne vaa syömisilmotuksii...mee vaikka kysymystoikkii kyselee...mut anway...mites zervuska?? kosk lähetää paneen??Mitä helvettiä täällä tapahtuu?
Ok.Syöt? :eek!: Koiruus siitä on jo vuosi ja 2kk ku nähty viimeksi... Miksi näin? Miksei jallua ja seksirikkaisiin naimisiin? Plaah tylsimykset.. Vittu Zervuska lähetää Ibizalle kattoo boss-tason meininkiä.. Tarvii eka Turkupottimaisen voiton.