Syön parhaillaan 4 (vatsa repee jos saa santsata)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Jaa kattoo millo söisi ja mitä söisi.. Taisin yöllä rautikselta ottaa buriiton mukaan... Jääkaapissa se venailee... Jaa-a mut ainakin juomista pitää saada ettei nestehukka yllätä!
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Guavamehua ja vitamiinijuomaa
Syöt? :eek!: Koiruus siitä on jo vuosi ja 2kk ku nähty viimeksi... Miksi näin? Miksei jallua ja seksirikkaisiin naimisiin? Plaah tylsimykset.. Vittu Zervuska lähetää Ibizalle kattoo boss-tason meininkiä.. Tarvii eka Turkupottimaisen voiton.
 

Beco

Well-known member
Liittynyt
19.6.2014
Viestit
339
Syöt? :eek!: Koiruus siitä on jo vuosi ja 2kk ku nähty viimeksi... Miksi näin? Miksei jallua ja seksirikkaisiin naimisiin? Plaah tylsimykset.. Vittu Zervuska lähetää Ibizalle kattoo boss-tason meininkiä.. Tarvii eka Turkupottimaisen voiton.
Mä en ymmärtäny sun viestiä, sori :D
 

Beco

Well-known member
Liittynyt
19.6.2014
Viestit
339
Ei tarvikkaan kun en ollut puhumassa sulle joten pysyppäs toikin aiheessa. Mitä sä beco syöt? Tai et ookkaa syöny vaa paastoat selvää.
Jaa, lainasit kyllä mun viestiä.
Vastaappa mun kysymykseen jonka esitin jossain keskustelussa: saitko sä paljon naisia siellä baarissa?
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Jaa, lainasit kyllä mun viestiä.
Vastaappa mun kysymykseen jonka esitin jossain keskustelussa: saitko sä paljon naisia siellä baarissa?
Eiku sori joo vastasinpas... My bad :D Ööh no se menee offtopicin puolelle toi kyssärisi joten en voi vastaa täällä. Laita kyssäri uudelleen asiaankuuluvas toikis tai laita pmää.. ;D
 

Beco

Well-known member
Liittynyt
19.6.2014
Viestit
339
Syön raakasuklaamoussee, hyi vittu hyi perkele hyi saatana, kiroilen Rainierin mieliksi.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4953
Sijainti
Vantaa
Syöt? :eek!: Koiruus siitä on jo vuosi ja 2kk ku nähty viimeksi... Miksi näin? Miksei jallua ja seksirikkaisiin naimisiin? Plaah tylsimykset.. Vittu Zervuska lähetää Ibizalle kattoo boss-tason meininkiä.. Tarvii eka Turkupottimaisen voiton.
Ok.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Ahvenfileitä ja muikkuja meinaan paistaa Muurikassa. Potui, kermaviilikastiketta ja rillattuja tomaatteja kylkeen. Kalan.

Sillai vähän erilailla kuin yleensä, että limellä kostutin abborrat.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös