Joni
Well-known member
Kevyt nakit ei pelasta tossakohtaa mutjoo kuulostaa herkulliselle!Ranskalaiset ja nakit (kevyt nakkeja). Päälle ketsuppia ja herbemarea.
Kevyt nakit ei pelasta tossakohtaa mutjoo kuulostaa herkulliselle!Ranskalaiset ja nakit (kevyt nakkeja). Päälle ketsuppia ja herbemarea.
Kyllä hernekeitossa kuuluu olla sianlihaa. Muslimiversiot on sitte erikseen, mutta niitä en hernekeitoksi laske.Hernekeittoa. Aitoa ja kunnollista. Ei purkkihernaria. Lihana jauheliha eikä kinkku.
Juujuu mut unohit kertoo sun syömiset mut ainii salassapitosopimus tehty ala Reneeee.Kyllä hernekeitossa kuuluu olla sianlihaa. Muslimiversiot on sitte erikseen, mutta niitä en hernekeitoksi laske.
Missä Renen juomat vai salassapito soppari tehty? Näköjään.
Lemmikin ja / tai lapsen kanssa touhutessa kai palkitsevin osuus on huomata sen / hänen oppineen jotain uutta. Näkee, että kehitystä tapahtuu.Juujuu mut unohit kertoo sun syömiset mut ainii salassapitosopimus tehty ala Reneeee.
Me kaikki syädään päivittäin, mut ei sitä aina viitti kertoa mitä syä. Esim. mä safkaan jokaikinen duunipäivä, mut ei mun sitä tänne oo ollu tarvis kertoa. Sit jos jotakin vähän erikoisempaa safkaa, niin sit tietty eri asia.Juujuu mut unohit kertoo sun syömiset mut ainii salassapitosopimus tehty ala Reneeee.
Ei pelasta ei. Tziizus pelastaa!Kevyt nakit ei pelasta tossakohtaa mutjoo kuulostaa herkulliselle!
Ei näin, ei. Ei ollenkaan.Hernekeittoa. Aitoa ja kunnollista. Ei purkkihernaria. Lihana jauheliha eikä kinkku.
Epäilen ironian toimivuutta, tuskin kohde sitä edes havaitsee.Me kaikki syädään päivittäin, mut ei sitä aina viitti kertoa mitä syä. Esim. mä safkaan jokaikinen duunipäivä, mut ei mun sitä tänne oo ollu tarvis kertoa. Sit jos jotakin vähän erikoisempaa safkaa, niin sit tietty eri asia.
Niin. Harmi ettei teille opetettu pysymään subjectissa.Ei ole koulunkäynti selvästikään mennyt hukkaan.
Komppaan, että aito hernis tehdään kyllä skinkkaan tahi porsoon. Samaan hengenvetoon totean itse pitäväni enemmän jauhis-versiosta.Ei näin, ei. Ei ollenkaan.
Aitoon suomalaiseen hernekeittoon käytetään porsaan savupotkaa tai mahdollisesti alkuvuodesta joulukinkun jämiä, muut lihat eivät juuri tulle kysymykseenkään, jos oikein kunnollista hernekeittoa tehdään. Possun savuluitakin olen monesti käyttänyt, mutta jauhelihaa en koskaan, en.