Syön parhaillaan 4 (vatsa repee jos saa santsata)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
El Centro pizzeriasta Margareta pizza.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Missä Renen juomat vai salassapito soppari tehty? Näköjään. :p
Juujuu mut unohit kertoo sun syömiset mut ainii salassapitosopimus tehty ala Reneeee.
Lemmikin ja / tai lapsen kanssa touhutessa kai palkitsevin osuus on huomata sen / hänen oppineen jotain uutta. Näkee, että kehitystä tapahtuu.

Tässä näemme kuinka ensin on opittu uusi sana ja heti toisella yrittämällä opittu kirjoittamaan se oikein.

Kehitys kehittyy.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Juujuu mut unohit kertoo sun syömiset mut ainii salassapitosopimus tehty ala Reneeee.
Me kaikki syädään päivittäin, mut ei sitä aina viitti kertoa mitä syä. Esim. mä safkaan jokaikinen duunipäivä, mut ei mun sitä tänne oo ollu tarvis kertoa. Sit jos jotakin vähän erikoisempaa safkaa, niin sit tietty eri asia.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Hernekeittoa. Aitoa ja kunnollista. Ei purkkihernaria. Lihana jauheliha eikä kinkku.
Ei näin, ei. Ei ollenkaan.

Aitoon suomalaiseen hernekeittoon käytetään porsaan savupotkaa tai mahdollisesti alkuvuodesta joulukinkun jämiä, muut lihat eivät juuri tulle kysymykseenkään, jos oikein kunnollista hernekeittoa tehdään. Possun savuluitakin olen monesti käyttänyt, mutta jauhelihaa en koskaan, en.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Me kaikki syädään päivittäin, mut ei sitä aina viitti kertoa mitä syä. Esim. mä safkaan jokaikinen duunipäivä, mut ei mun sitä tänne oo ollu tarvis kertoa. Sit jos jotakin vähän erikoisempaa safkaa, niin sit tietty eri asia.
Epäilen ironian toimivuutta, tuskin kohde sitä edes havaitsee.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Ei näin, ei. Ei ollenkaan.

Aitoon suomalaiseen hernekeittoon käytetään porsaan savupotkaa tai mahdollisesti alkuvuodesta joulukinkun jämiä, muut lihat eivät juuri tulle kysymykseenkään, jos oikein kunnollista hernekeittoa tehdään. Possun savuluitakin olen monesti käyttänyt, mutta jauhelihaa en koskaan, en.
Komppaan, että aito hernis tehdään kyllä skinkkaan tahi porsoon. Samaan hengenvetoon totean itse pitäväni enemmän jauhis-versiosta.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.