Syön parhaillaan 4 (vatsa repee jos saa santsata)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mulla oli melkein samat herkut. Tonnikalaa ja makaronia ketsupilla nimittäin.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mä en yleensä juurikaan syö kalaa saati muita meren örkkejä mutta Albaniassa parina iltana tuli seafoodia ns. firman piikkiin, niin tuli ahmittua.
Hyvin upposi. Etenkin simpukka-mustekalapasta oli oikein toimivaa.

Vesku

Maatalousneuvos
Syy on luultavasti tässä:

Itse en ole edes syönyt moisia, mutta pelkkä ajatus meinasi alkaa lennättää täälläkin.
Onhan se teoriassa mahdollista, että huuhteluaineet olisi syy.:cool:

Simpukkaa epäilen eniten ja ihan vähän osteria. Lienevät eniten kalan oloisia tai paremminkin saattavat sisältää samantyylisiä aminohappoja, joita en saa "sulatettua". Lienevät ei-välttämättömiä. Tuo siis ihan mutua.
Tuskinpa kuitenkaan ihan heti testaan uudestaan.

Örfil

Guest
Albertin postaama kuva on pahin ruokapöytäpainajaiseni.

Myönnän auliisti, että omaan tiettyjä rajoitteita elämässäni ja tuossa on yksi ja iso. No, eipähän lopu haasteet elämässä, jos joskus sellaisia kaipaa.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Itsehän tykkään maistella kaikenmoisia "meriötököitä". Osteri nyt on toistaiseksi maistamatta, eikä kerrotun syöntirakenteensa vuoksi oikein tunnu kovin houkuttelevalta. Jospa joskus? Ja Albertin postaama meriörkkikuva näytti ihan syötävältä. Enimmäkseen.

burb

.
Mä en yleensä juurikaan syö kalaa saati muita meren örkkejä mutta Albaniassa parina iltana tuli seafoodia ns. firman piikkiin, niin tuli ahmittua.
Hyvin upposi. Etenkin simpukka-mustekalapasta oli oikein toimivaa.
Mulle on todella syvällä hämärän peitossa nuo Alpun työkuviot.
Aktiivinen haku vissiin päällä, ja aina välillä tulee semmoista signaalia ettei olis mitään täs nyt hei siis, mutta jatkuvasti kuitenkin tekee jotain töitä, (töitä), "töitä" tms. ja jos "ns. firman piikkiin" reissaa jossain alpaaniassa ryystämässä simpukka-mustetta, vois olettaa että ihan vakavasta, tolkusta työsuhteesta on kyse.
Asiahan ei minulle millään tavalla kuulu, mutta.

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Merenelävät ei kuulu mun ruokavalioon, lohta ja silakkapihvejä tulee silloin tällöin syötyä, silli kuuluu joulupöytään ja kesällä salaatin ja uusien perunoiden kylkeen. Katkarapu- tai graavilohileipä on sitten sellainen mitä tulee syötyä harvakseltaan, mutta sillon sitäkin suuremmalla nautinnolla.

Ja niin, janssoninkiusaus on kanssa yksi herkku, mutta sitä aa) löytyy kaupasta harmittavan harvoin ja pee) ei parane syödä silloin kun vaimo on kotosalla, tai saa mennä pihalle syömään.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.