Jos liikuskelee paljon ulkosalla, ennuste on ihan hyvä. Paremi kuin istua päivät pitkät autossa ja treenata kovaa, luulisin. Elimistö tuottaa itse tarvittavat aineet, jos liikkuu, eikä tarvii niin miettiä yksittäisiä lisäravinteita ihmerohtoina.Jos se, mitä Joni kertoo palstalla syömisestään, ennakoi varsin vaivaista vanhuuspappaikää.
Ei kovasti noita suojaravinteita päivittäin tule.
Tosin voihan se vetää höplästä ja syödä vihanneksia, marjoja, hedelmiä, omegekolmosta ja lihaa päivittäin.
Kyllä. Juosten, pyöräillen ja uiden! :ahem: En oo koskaan käyttänyt varsinaisia lisäravinteita ja harvoin vitamiinitabletteja. Luulis perusjärkevällä ruokavaliolla pääsevän pitkälle.Jos liikuskelee paljon ulkosalla, ennuste on ihan hyvä. Paremi kuin istua päivät pitkät autossa ja treenata kovaa, luulisin.
Paastossa on omat terveysvaikutuksensa. Vaatii melko hyvää kuntoa, että pystyy vetää päivän läpi hyvällä fiiliksellä syömättä.Jos on terveellistä syödä n. 3 tunnin välein, niin kerran päivässä jotain roskaruokaa ei ihan sovi siihen sapluunaan.
Onko tuo kiertoilmaisu lakritsille?Ruisleipää.
Ei tällä kertaa. Viikonloppuna tuli syötyä lakritsia ihan riittämiin.Onko tuo kiertoilmaisu lakritsille?
Kävikö samoin kuin mulle tippaleipien kanssa?Ei tällä kertaa. Viikonloppuna tuli syötyä lakritsia ihan riittämiin.
11 kk raitis-rainierina tänään. Olen säästänyt sillä ainakin 1 000 000 euroa.Huomenna 4 viikkoa täynnä kieltäytymistä.
Kuukauden karkittomuusveto, panoksena satku?Ei tällä kertaa. Viikonloppuna tuli syötyä lakritsia ihan riittämiin.
Kiinni veti.Kuukauden karkittomuusveto, panoksena satku?
Luin väärin.pullukkahilloa Ruunarille.