Mangelon kännikokkaamiset. Pitäis tehdä tositv:tä.Paistettuja tic-toc-suolakeksejä meetwursti-valkosipuli-kermajuustotäytteellä.
Mangelon kännikokkaamiset. Pitäis tehdä tositv:tä.Paistettuja tic-toc-suolakeksejä meetwursti-valkosipuli-kermajuustotäytteellä.
Uskiksien ongelmia noi paastot yms. halal-falafei-kosher-jutut.Muistakaa että Ramadan alkoi!
Syömisilmoitukset ovat kiellettyjä päiväsaikaan.
Itse toivon myös mahdollisimman monen osoittavan solidaarisuutta.Muistakaa että Ramadan alkoi!
Vähän tässä nytkyllä nälkää pukkaa, mutta kyllä se ilta tulee.Itse toivon myös mahdollisimman monen osoittavan solidaarisuutta.
Muistakaa että Ramadan alkoi!
Itse toivon myös mahdollisimman monen osoittavan solidaarisuutta.
Komp. En näe mitä solidaarisuutta olisi sivullisena osallistua ramadaniin. En usko että leikkautan koskaan esinahkaanikaan osoittaakseni solidaarisuutta juutalaisia/muslimeja kohtaan.Uskiksien ongelmia noi paastot yms. halal-falafei-kosher-jutut.
Ei vähästä kannata poistaa muutenkaan mitäänEn usko että leikkautan koskaan esinahkaanikaan osoittaakseni solidaarisuutta juutalaisia/muslimeja kohtaan.
Paitsi että Jehovan todistajat poistaa matot.Ei vähästä kannata poistaa muutenkaan mitään