Albert Oil
Hippi ja juntti
Itsehän syön vain linssiludekeittoa.
Arvelenpa että Albertin keitto onkin soppaa ja vieläpä sitä tiettyä "Soppaa".Itsehän syön vain linssiludekeittoa.
Remu huuteli joskus aikanaan että "ai eint nou houmou!"Meikäsetää taas ei vielä pieretä tarpeeksi -> hernettä koneeseen.
Tarkoitatko nyt kenties hyvää ystävääni Remppulia?Remu huuteli joskus aikanaan että "ai eint nou houmou!"
Pariin kertaan tuli luettua tämä postaus väärin. lililililililililililililiVetelen Polkaa sukevalaisittain. Nam.
Noiden vadelma...kieli meinaa mennä pyllyyn.
Mulla olisi kuule esimerkiksi hyviä itse liotettuja ja keitettyjä valkopapuja pakkasessa kuivakaapin purkkien lisäksi. Aika moni ruoka onnistuisi ihan omista varastoista lehmää hakematta. Ei nyt vaan huvittanut toista viikkoa putkeen väsätä itse lounasta, niin ajattelin syntymäpäivän kunniaksi syödä jonkun muun tekemää ruokaa. Kylän ravintolatarjonta on melko suppea.Aijaijai ei olis kannattanu sortua. Helposti olisit voinut kaupasta käydä hakemassa edullisen pirkan tai rainbown naudan paistijauhelihan ja väsätä vaikkapa kevyen keiton. Mmm pitääpi kattoo mitä itse syö myöhemmin tänään...