Renessanssinero
Perusfeidaaja
Tarkoitetaanko vihanneksilla vegetatiivisessa tilassa olevia?
Varmaan juuri sua Aijai Alppu vetää kovaa OT:ta. Mitä syöt tai söit tänään vai paastoaks!? Ite syön samanlaista settiä kuin aiemmassa ruokapostauksessani.Tarkoitetaanko vihanneksilla vegetatiivisessa tilassa olevia?
Älä pelkää kukaan ei tule sun mittoihisi ihan noin vaan. Taino en oikeastaan tiedä. Nähtiin viimeksi 2012 niin voi olla että ootkin ihan eri tyyppi. Laita jiipeegee. Ja muista myös. Mitä syö. Jätät pizzat max kerran kuussa niin volaa. Variston pizzeria bannaan jookos? Hyyvä. Mut edeleen alppu alppu ootan vastaustasi.
Ei kantsi juoksukaljoi vetää. I will catch you easilly.Itse olen sitä mieltä, että mieluummin painoindeksi 28 kuin 18.
Mää olen Jonille joskus muutamammankin kerran huomauttanut, että josko hän kirjoittaisi suomenkieliselle keskustelupalstalle ja suomenkielellä perustettuun keskusteluketjuun pelkästään suomeksi.Onko renenero ulukumaalainen, kun Joni puhuu sille englantia?
Vuoden Postaus ehdottamasti. Promillet lienee 3 promillen huitteilla.Älä pelkää kukaan ei tule sun mittoihisi ihan noin vaan. Taino en oikeastaan tiedä. Nähtiin viimeksi 2012 niin voi olla että ootkin ihan eri tyyppi. Laita jiipeegee. Ja muista myös. Mitä syö. Jätät pizzat max kerran kuussa niin volaa. Variston pizzeria bannaan jookos? Hyyvä. Mut edeleen alppu alppu ootan vastaustasi.
No tämäkin vielä.Ja jos edes osaisi englantia.
Pakkasessakaan?Katkarapurisotto. Olis ollut kampasimpukkarisotto, jos kampasimpukoita myytäisiin Riihimäen Merkoksen Citymarketissa, vaan eipä.
Piti lukaista uudestaan.Fellaatiobrikettejä, kyytipoikana proteiinijuomaa omenamehussa.