Syön parhaillaan 4 (vatsa repee jos saa santsata)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Miesystävän kanssa tänään grillattiin lammasta, possua, broileria, juustoa, avokadoa ja tomaattia.

Oli hyvvee!:eek:
 

Örfil

Guest
Tie miehen sydämeen vie vatsan kautta. Vähän myöhemmin ns. "alavatsan" kautta eli kurttusoittimen ilmareiästä.
 
Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
Pannukakkua jälkkäriksi täytteellä jota en vielä ole päättänyt.

Puolukkahilloa löytyi kaapista. Ei jaksanu sörsselöidä raparperejä nyt.
 
Viimeksi muokattu:

Aisla

högt över molnen
Liittynyt
20.9.2011
Viestit
787
Sijainti
play//repeat
Tomaattia makaronilaatikkoon? Ei helvetti...
Pian joku tulee ja sanoo että laittaa makaronilaatikkoon vaikkapa, heh, juustoa tai jotain...
Mitäs... mitäs jos kerron käyttäneeni sekä tomaattia että juustoa? Ja vieläpä yhtä aikaa.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
4x atrian kevyt snack nakkeja johon plänttäsin loput oltermannista. Omnom.
 

Beco

Well-known member
Liittynyt
19.6.2014
Viestit
339
Join sellasesta karamellimakupillistä maitoo koska se on helppoo ja korvaa kaakaon, sulaa vaan ne "kiteet" siellä sisällä sekunnissa kun kastuu.
Sitten join vitamiinijuoman ja vettä.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
En syö tätä, mutta jauhan purkkaa. Nimi on Airwaves-purukumi. Ilma-aaltoja. Ui juma.

Rennolla acenteella. Raikas tuulahdus.
 

Örfil

Guest
Jouduin hirivttävän tuoteväärennöksen kohteeksi: olin ostavinani BURB pääkkiksiä, mutta tuotemerkki oli törkeästi "väärennetty" (BUBS) ja ei mitenkään ihme - maku oli järkyttävä. Yhden söin ja loppu pussi lensi roskiin. Kostox en laittanut edes biojätteeseen.

VAROKAA NÄITÄ - MYYNNISSÄ ABC:n KARKKILAARISSA - HUIJAUS!
Näytä liitetiedosto 21473
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Puteja, rillattua possua ja juustoa (miesystävän kanssa rillattua), tomaattia, luomuruisleipää, kinkkua ja kananmunaa.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Savustettua lohta, porkkanaperunamuusia, avomaan kurkkua ja saarioisten kartanon salaattikastiketta. Bossia.

 

Beco

Well-known member
Liittynyt
19.6.2014
Viestit
339
Jospa sitä lämmittäisi sitruunakastikelohta, kermaperunoita ja voishan sitä jonkun salaatinkin väsätä.
 

Beco

Well-known member
Liittynyt
19.6.2014
Viestit
339
Persikkajäätee lähtee kohti kurkkua
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Syön kohta sitä toistaiseksi tuntematonta mössöä jota löysin pakastusrasiallisen pakastimesta. Toivottavasti se on jotain hyvää. Yleensä mä pakastan jotain ihan ok jutskia, mutta oon mä niin velmu jekuttelija että olen voinut pakastaa jotain pahaakin ruokaa itselleni ansaksi. Pitääkin muuten varoa lasinsirpaleita.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös