NO MITÄ SE OLI??Syön kohta sitä toistaiseksi tuntematonta mössöä jota löysin pakastusrasiallisen pakastimesta. Toivottavasti se on jotain hyvää. Yleensä mä pakastan jotain ihan ok jutskia, mutta oon mä niin velmu jekuttelija että olen voinut pakastaa jotain pahaakin ruokaa itselleni ansaksi. Pitääkin muuten varoa lasinsirpaleita.
Heh, heh, enpä kerro, vaan joudut kitumaan epätietoisuudessasi, tai, no, en mä niin julma ole, sehän oli, tietysti, lasagnea. (pilkutin oikein huolella nyt)NO MITÄ SE OLI??
Rotanmyrkyllä terästettyä kaurapuuroa, toivottavasti.
En puhu teille enää ikinä mitään. Möks.Ettei kuitenkin rotanmyrkyllä terästettyä kaurapuuroa?
Kyllä nämä forumviestit tulevat perille ilman ääneen lukemistakin. Ei huolta.En puhu teille enää ikinä mitään. Möks.
Jep kannattaa tosiaan varoa mitä sanoo.Meinasin heittää huonon läpändeeruksen, mutten sitten viittinykään.
Sen sijaan, että heitit tuon pussin roskiin olisit voinut lähettää se burbille vain vittuillaksesi hänelle.Jouduin hirivttävän tuoteväärennöksen kohteeksi: olin ostavinani BURB pääkkiksiä, mutta tuotemerkki oli törkeästi "väärennetty" (BUBS) ja ei mitenkään ihme - maku oli järkyttävä. Yhden söin ja loppu pussi lensi roskiin. Kostox en laittanut edes biojätteeseen.
Hiilarit pilaa tuonkin. 22% hiilareita.Oioi nyt vasta huomannut että legendaarinen jäätelöpari teki paluun joskus viime vuoden lopulla jo. Noh nyt nautitaan:
Miten en tullut tuota ajatelleeksi? Roskapussi on nyt piharoskiksessa lukuisten kaltaistensa joukossa, mutta jospa lähettäisin koko piharoskiksen hänelle?Sen sijaan, että heitit tuon pussin roskiin olisit voinut lähettää se burbille vain vittuillaksesi hänelle.