Syön parhaillaan II

burb

.
Olen antanut itselleni kertoa että jossakin vaiheessa lapsuutta/nuoruutta makunystyrät tai vast. -anturit kehittyvät ja muuttuvat joten vaikkapa vanha vitsi siitä että parsakaali ei lapsille maistu perustunee juri tuollaiseen vaiheeseen jossa se ihan oikeasti lapsen suussa maistuu pahalle.
Tältä pohjalta voisin väittää ihan pokkana että lapsuuden inhokkiruoat voivat aikuisempana maistua aivan toiselta kuin miltä niiden muistaa maistuvan. Joten rohkeasti vaan pinaattirokkaa naamaan.

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Aika äygärdäkää ootte käynyt parissakin toikissa tässä jokusen tunnin?

Syön juuri nyt kuvan suoritteita hapankorpun kera (=päällä). Toi vasen on hallista Nygrenin tiskiltä kylmäsavulohta ja toi oikee saman katon alta sen poroo ja kaikenlaisia ulkomaalaismakkararoita myyvän kojun kylmäsavua. Ton vasemman sisuksissa on phliladalphia tuorejuustoa, valkopippuria ja limen sisusnestettä ja eilisen pestohässäkän loput. Ton oikeenpuolimimmaisen sisuksissa on samaa justoa ja puolukkaa. Kera snadin sokerin. Noitten molempien rullien kasaaminen kesti TPS-Tappara-matsin toisen erän. Tai oikeestaan vähän vajaa.

Pakkasessa ne oli maikkarin boxing nightin ajan. Helpompi leikata nääs. Toi pitkäaikainen rouva muuten katteli sen boxing nightin kanssain. Ihme homma. Varmaan jotain taka-ajatuksia??? Varovasti otti Tatli?

markoj

Custom User
Ai se oliki kurkin eväs. Katoi ensin, että sos:n kokkailuja.

burb

.
Makkarakeittoa joka polttaa suutani tuhannen auringon voimalla.

markoj

Custom User
Minä syön nyt banaania. Kohta varmaan valitan närästystä.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Minä syön nyt banaania. Kohta varmaan valitan närästystä.
Ai sulla on sama.
Kummaa on se, että riistofirma Chiquitan banskut tosi harvoin tai ei lainkaan aiheuttaa em. purputusta mutta annas olla kun koettaa olla eettinen ja hankkii Fair Trade- hedelmiä niin a vot. Samariinia kuluu.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
4 siivua paahdettua perunalimppua, ettei homehdu. Pahaa oli ja täytti peräreikään saakka.