Lunssila
Well-known member
Hyvä pointti.Välillä muakin ihmetyttää, että mitä ihmiset oikein syö, jos ei ruoka kelpaa.
Toisaalta toi kurskin viimeisin ruoka näyttää juopon oksennukselta, joka on paistettu uunisssa.
Hyvä pointti.Välillä muakin ihmetyttää, että mitä ihmiset oikein syö, jos ei ruoka kelpaa.
Tarkkana, pari päivää sittenkin oli kurkkua, vois kyl paprikaa heittää sekaan.Oijjj löysit kasviksen! <3
Tuli hivenen liikaa lientä laitettua, niin ei imeytynytkään hyvin neste mutta täytyy sanoa etten itse sen enempää arvostele muiden syömisiä kuin muita hahmojakaan.Toisaalta toi kurskin viimeisin ruoka näyttää juopon oksennukselta, joka on paistettu uunisssa.
Onko tommostaki? Mitä eroa tavallisee?Jälkiuuni-näkkäriä
Älä moiti Howdyn ja Jjusbanin safkoja - herroilla kun ei muutakaan ole. Taannoin olin jommankumman haisulin luona viemässä hinttimenttaalihourula-esitteitä ja hienovaraisesti ohjaamassa kohti hoitoa, kun rupesi onneton intoilemaan ja hössötti spyttä-lodjuaan maisteltavaksi uunista. Tyydyin omiin eväisiini, so. hanhenmaksapalleroihin ja sammenmätiin.Hyvä pointti.
Toisaalta toi kurskin viimeisin ruoka näyttää juopon oksennukselta, joka on paistettu uunisssa.
Hinta?Mitä eroa tavallisee?
Aika rankkaa. Edistyikö hoitoonohjausviritelmä eli näkyykö valoa akkunassa?Älä moiti Howdyn ja Jjusbanin safkoja - herroilla kun ei muutakaan ole. Taannoin olin jommankumman haisulin luona viemässä hinttimenttaalihourula-esitteitä ja hienovaraisesti ohjaamassa kohti hoitoa, kun rupesi onneton intoilemaan ja hössötti spyttä-lodjuaan maisteltavaksi uunista. Tyydyin omiin eväisiini, so. hanhenmaksapalleroihin ja sammenmätiin.
Lucky you :thumbup:Juuri pistin uuniin ja sitten 15min päästä pizzaperjantai nomnom :tongue:
![]()
Voittajan valinta! :ahem:The power of ES lives in us!![]()
![]()
Mun rehellinen mielipide on se, että se on parempaa. Hinta on kans kiva plussa, täällä Islannissa se on vielä halvempaa ku Suomessa.Pakko kysyä Onko ES hyvää muihin energiajuomiin verrattuna vai ostatteko siksi kun on halpaa?
Ei vittu. Nyt mä sen tajusin. Rupeen kiskoon energia juomaa ihan vitusti!![]()