Örfil
Guest
Nyt on pöhkis laatukarkin parissa
En muista enää oliko originaalit merkkarit kiskalla 5iiden vai 10ymmenen pennin karkkeja. :thumbfh:Nyt on pöhkis laatukarkin parissa
Sanopa sille Jaqqulle terveisiä burbilta ja raportoi reagointinsa tänne.
Sanoin. Käski sun vetää pipon päähän.
:thumbup:
Postia Saksasta:Jaahas. Tuollainen ylläri löytyi jälkiruoaksi kaavailemastani vanukkaasta.
Missä se kuva siitä vanuggaasta on?Postia Saksasta:
Postauksessa #503.Missä se kuva siitä vanuggaasta on?
Jaahas, mielenkiintoisen näköinen mälli. Ei näy kaikki kuvat kännykkä-versiossa, joten mennyt ohi herkkusi kuva.Postauksessa #503.
Näkyyhän tuossa varressa eli skaftissa Ehrnroothin logo.Onko tuossa mitään kaiverruksia tai muuta hienoutta? Tokihan tuollainen 50 sentin peruslusikka kehyksiin ja seinälle päätyy saatekirjeineen.
Miksen minä näe?Näkyyhän tuossa varressa eli skaftissa Ehrnroothin logo.
Sulla lesbo-koru kaventaa näkökenttää?:doubtful:Miksen minä näe?
Ok...olin väärässä, tulihan sieltä korvaus. Kaunis lusikka.Niin siis, jos minä olisin vanukastehtailija ja asiakkaani vanukkaasta löytyis sittisontiainen tai pörräslehmä niin pakkohan se ois moka myöntää. Mut jos asiakkaani vanukas olis homeessa niin kyllä sen jälleenmyyjän syyksi laittaisin enkä korvais mitään.
Muissa kuin kylmätuotteissa on tapana laittaa pikkuvauriot kuljetusliikkeen syyksi.
Ala keräämään arvolusikoita!Lainaan vitosella halukkaille.
Oli niin terävä kuva, että luulin ensin joukahaisen tai itseni nauttivan pitsaa.Herkkupizzasta haettu:
Näytä liitetiedosto 20005