AJ
Well-known member
Mites esimerkiksi toi Ingmariini?Se on niin typerä nimi, ettei sitä kuulu käyttää.
Mites esimerkiksi toi Ingmariini?Se on niin typerä nimi, ettei sitä kuulu käyttää.
Aivan naurettava, en oo ostanu.Mites esimerkiksi toi Ingmariini?
Makkaraa ja perunasalaattia.
No nyt en syö taas mitään.
Isokasia on välillä ikävä.No nyt taas syön, makkaraa ja perunasalaattia.
Albert tuuraa isokasia.Isokasia on välillä ikävä.
Lidlin perunasalaatti, sellasessa kilon paketissa on hyvää ja kohtuuhintaista. Ei oikein kantsi itse alkaa tekeen kun kohtuullista saa kaupastakin. Mutta liiaksi on yhdessä paketissa, ei tarvii enää makkaraa sen lisäksi olleskaan. Ostin eilen sellasen eikä vieläkään ole syöty. :eek!:Makkaraa ja perunasalaattia.
Onkohan sillä päätös pitänyt, jottei ikinä tule harjoittamaan sukupuolinussintaa.IsoKasi hankki elämän, so. löysi miehen ja muutti Turenkiin, joten mitäpä sitä enää täällä notkuskelemaan.
Mut original on aina the best. Samoin Raider eikä Twix. Naudan "parempi" jauheliha -> Naudan paistijauheliha.Lienee Oivariini nykyisin.....
Juuri näin.Samoin Raider eikä Twix.
Mistä toi wiikkari juontaa juurensa? On vähän pimennossa se.Mulle on Yks hailee mistä joku pottu on. En sille kumminkaan juttele.
Ranskan pottu on huonoin, muussi ja valkosipulipottu parhaat.
Rakuunan ja kuminan lisääminen pottuihin aiheuttaa wiikkarin.
Keitinperunat maistuu mun suuhun paperiliimalle. Reilu voi mihin tilsiä pottu pelastaa maun.
Tilli ei kuulu pottuun. Tilli on kalan ja kermaviilin mauste.
Taisi olla hahmon tblair/Kortonki-Rauni/Teukka :n sanonta siitä kun jokin juttu vie erektion poies niin se on wiklund. Nyt sitten enää arvuuttelemaan mikä on wiklundin lähde...Mistä toi wiikkari juontaa juurensa? On vähän pimennossa se.
Mikä on sanonnan syntyhistoria?
Yrjöysreaktiota varmaankin tarkoitetaan?
Josta joudutaan siihen johtopäätelmään, että Mosse ilmeisesti haluaa/on tottunut syömään kulli ojossa,Taisi olla hahmon tblair/Kortonki-Rauni/Teukka :n sanonta siitä kun jokin juttu vie erektion poies niin se on wiklund. Nyt sitten enää arvuuttelemaan mikä on wiklundin lähde...
Kyllä mäki Turenkiin muutan, kunhan ensin löydän sen miehen.IsoKasi hankki elämän, so. löysi miehen ja muutti Turenkiin, joten mitäpä sitä enää täällä notkuskelemaan.