Syön parhaillaan II

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mangelo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitäs vikaa on broilerinlihassa ja nahassa?

Nuo pihvit kyllä maistuu niin epämääräiselle (varsinkin kylmänä), ettei niitä ilman makaronia ja ketsuppia voi syödä.

Eipä tainnu olla kyse broilerinlihasta tahi -nahasta vaan siitä, että nuo Jonin parjaamat Pirkka-pihvit ovat todellisuudessa HK:n valmistamia :wink:

Viimeksi muokattu:
Äsken puuroa söin
004.JPG

Leivän päällysiksi paistelin makkaroita
003.JPG

sit viimeiseksi haukkasin mehujäätelön
002.JPG

6407840042537.jpg
+
Heinz_tomatoketchup_570g_orig.ashx
+
_JAK6176.jpg
+
images
+
6413300100112.jpg

=
IMG_6724.jpg

:thumbup:

Krapulassa ei niin herkkua.

Viimeksi muokattu:
Eipä tainnu olla kyse broilerinlihasta tahi -nahasta vaan siitä, että nuo Jonin parjaamat Pirkka-pihvit ovat todellisuudessa HK:n valmistamia :wink:
Kyllä tossa yhdessä viestissä mun mielestä on aika selkeesti alleviivattu broilerinosat. Ja vaikken erityisesti pidä huonosti valmistetusta broilerista, niin se nahka on ihan jees.

Kyllä tossa yhdessä viestissä mun mielestä on aika selkeesti alleviivattu broilerinosat. Ja vaikken erityisesti pidä huonosti valmistetusta broilerista, niin se nahka on ihan jees.

No niinpäs olikin, sori. Tapatalk vaan ei alleviivauksia näyttäny :thumbfh:

Itseasiassa nahkahan (sikälimikäli on rapeaksi paistettu ja hyvin maustettu) on jotakuinkin se paras osa broileria :frank:

Systerin luona paneeroituja kyljyksiä, muusin ja kreikkalaisen salaatin kera. Jälkkäriksi mascarpone-vaahtoa, jossa mustikoita ja TUOREITA mansikoita.:thumbup:

Valmistaja oli boldattu, koska se oli just se pointti, että HK:n kanannahkalevyt olis parempia ku Pirkan vastaavat, vaikka nekin on HK:n.

Alleviivaus taasen oli lähinnä kannanotto jauhelihanpihvien nimellä myytävään tuotteeseen, jossa pääraaka-aineena on kana nahkoineen. Ei kanassa mitään vikaa ole, mutta ei se mitään jauhelihaa ole, silleen miten minä jauhelihan ymmärrän, ei varsinkaan kanan nahka.

Itseasiassa nahkahan (sikälimikäli on rapeaksi paistettu ja hyvin maustettu) on jotakuinkin se paras osa broileria :frank:

Suomalaisen keitiön suurin syndrooma kehittymättömän ruokakulttuurin lisäksi on vitun tehottomat ja surkeat vehkeet keittiössä.

Ruokaa tehdään helloilla ja uuneissa joissa ei ole riittävää tehoa ja lopputulos on näistä ja puuttuvasta ymmärryksestä johtuen aivan helvetin kamala :(

Suomalaisen keitiön suurin syndrooma kehittymättömän ruokakulttuurin lisäksi on vitun tehottomat ja surkeat vehkeet keittiössä.

Ruokaa tehdään helloilla ja uuneissa joissa ei ole riittävää tehoa ja lopputulos on näistä ja puuttuvasta ymmärryksestä johtuen aivan helvetin kamala :(

:D