Joni
Well-known member
Ja sitten sama suomeksi?
Kurkku on suomalainen vihannes.. Mikä on vaikeeta tässä?
Ja sitten sama suomeksi?
Kurkku on suomalainen vihannes.. Mikä on vaikeeta tässä?
No eihän tuo ole edes vielä oudoimmasta päästä.
Ei toki, mutta on ihan pakko myöntää, että pikkuhiljaa toi jatkuva kielen raiskaaminen alkaa jo vvv....äsyttämään. Epäilen, ettei tuo ole edes tarkoituksellista, vaan se johtuu yksinkertaisesti tietämättömyydestä.
yx puhuu Itä valtaa äidin kielenään ja viittii täällä .
Jonia vastaan tosin sotii se, että yleensä tuota harrastavat varhaisessa teini-iässä olevat lapset eivätkä parhaassa työiässä olevat nuoret aikuiset.
Voinko Pyryfiä?
Voinko Pyryfiä?
Kuinka moni meistä on aivovammapotilaita?![]()
Asiahan ei tietysti mulle, sen paremmin kuin muillekaan kuulu, mutta kysyn nyt kuitenkin, kun puheeksi otit, että millainen vaikutus tuolla vammalla on jokapäiväisessä elämässäsi?
Ainoastaan sellanen että työkkäri kohtelee mua sillätavalla ja tarjoaa mulle enemmänkin kuntoutusta ja palkkatukipaikkoja vaikka muuten tunnen itseni ja läheisteni mielestä täysin hyvinvoivalta nuorelta ihmiseltä. Ei se mitää onneksi omatoimiset haastattelut vireillä oikeisiin palkkapaikkoihin atm.. Mutjoo tää ei kuulunu tänne eikä oikeastaa noi vammajututkaa. Täällä puhutaan syömisestä!
Mitäs Oopee meinaa vetää naamariin Perjantain kunniaksi?
Kuinka moni meistä on aivovammapotilaita?![]()
Jonin puolustukseksi on todettava, että tuo kielen raiskaaminen lienee globaali ilmiö, johon olen törmännyt tyttären kautta myös täällä Itävallassa.