Syön parhaillaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ace17
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
KnowHow sanoi:
Itsetehtyä ruismakaronilaatikkoa ja ei-itsetehtyä maitoa kyytipojaksi.

Veikkaan ainakin että eniten syön voorumilaisista. Ainakin mun kulutus on suurin, että se joka syö enämpi niin se syö varastoon!

KnowHow sanoi:
Veikkaan ainakin että eniten syön voorumilaisista. Ainakin mun kulutus on suurin, että se joka syö enämpi niin se syö varastoon!
Sitä en epäile.

Ite tuntuu että olen päässyt eroon norsunaterioista. En ala etukäteen hehkuttelemaan laihdutuslukuja, mutta vuodenvaihteen aikaan massaa oli enimmillään 95kg. Tänään oon syönyt omenan, 3 perunaa ja munakastiketta. Illalla vielä hiihtämään ja samalla jotain safkaa kaupasta. Vähemmän mutta parempaa.

Söin juuri uunikuumia rieskoja, päälle sipaisin vähän voita ja eedamia. Ja maitoa litra.

Puolikas pakastepizza. Lihakset vaatii proteiinia ehkä juon maitoa.

Itsetehtyä kuivunutta ruisleipää, emmentalviipaleilla. On muuten huomattavasti makoisampaa kun on juuri edelliskerrasta :ahem:

Unhotinpa eilen raportoida, että paistoin maksapihvejä. On ne kyllä ihan älyttömän hyviä kun antaa muhia pienellä lämmöllä <3

Runar ja Kyllikki sanoi:
Unhotinpa eilen raportoida, että paistoin maksapihvejä. On ne kyllä ihan älyttömän hyviä kun antaa muhia pienellä lämmöllä <3
Niinku silleen oikeasta maksasta tehtyjä, eikä mitään eineistuoteita. Allekirjoitan tämän.

Maksapihvit :yuck: :yuck: :yuck: ehken vaan osaa.

Maksapihvit on hyviä, kyllä.

Mutta äskön käväsin sapuskalla ja pistelin poskeeni pari perunaa, broilerleikkeen, jossa päällä vähän currymajoneesia ja ananasmurskaa, salaatteja, myös majoneesisalaattia :(, pari ruisleivänsiivua myös laski alas. Juomaksi kolme lasillista vettä ja jälkkäriksi kahvi. 4,10 eur tuli hintaa.

J.Heldenview sanoi:
Maksapihvit :yuck: :yuck: :yuck: ehken vaan osaa.

Ookko koskaan maistanu? Kyse siis ei ole jauhemaksapihveistä.

Pikkusen sitruunapippuria pintaan ja avot! :ahem: :ahem: :ahem:

OoPee sanoi:
Ookko koskaan maistanu? Kyse siis ei ole jauhemaksapihveistä.

Pikkusen sitruunapippuria pintaan ja avot! :ahem: :ahem: :ahem:
Olen muistaakseni, äidin tekemät oli ihan hyviä, kastikkeessa. Pitänee vähän udella niistä.