Onkohan Markus Sytelä Bobakin pimeä puoli ja kakkosnikki? Bobakin hävittyä forumilta on Sytelän viestimäärä kasvanut huikeasti. Onko Paha voittanut Hyvän? Kaipaan entisiä aikoja... (ehkä AJ Hölminger käy hakemassa Bobakin Toisesta Maailmasta?)
Viestivässykkä?Markus Sytelä sanoi:En minä mikään vuorisopuli ole, vaikka minusta moneksi onkin. Ja toiseen maailmaan ja ruupeneihin menijät tuntuu olevan sitä foorumin onnellisinta sakkia, joten älkää hakeko pois. Sinne minäkin joutaisin! Bobakki sais kyllä kirjoitella enempi, se kun on ainakin puolueeton. Monien muiden jutut voisi kuitata näin:
"ÄLÄS SÄ NYT SIINÄ MEIDÄN KIMIÄ HAUKU, MITÄ NAPPEJA SÄ OOT VETÄNY!"
"HAIST NY HUILU, HEIKKIHÄ ON PARAS! OOTSÄ JOKU HULLU KUN ET OO SAMAA MIELTÄ KU ME MUUT? ASENTO!"
Edit: terveisin reservin vänrikki Sytelä.
a'lik!Jeeves sanoi:Viestivässykkä?
Paitsi jos se on moderaattori itse...Hannub sanoi:Moderaattorit voisivat kai jotakin tehdä tuolle Sytelälle. Ainaskin hahmolle
Itse popakkiHurmurisija sanoi:Paitsi jos se on moderaattori itse...
Sellainen aavistushan tässä on ollut...DFiaA sanoi:Itse popakki
Jos et oo Azai huomannut, niin Sytelän tekstit ei oo muuta kun jatkuvaa provoa. Onko montakaan viestiä missä ei ole tuosta Cart-sarjasta höpöttänyt? Ei ja provoaminen on foorumin säännöissä kielletty. Sytelälle vois jonkinmoisen varoituksen jo antaa.azai sanoi:Itseasiassa Sytelän kommentit ovat tervetullutta tekstiä tänne. Nostan hattua henkilölle joka uskaltaa kritisoida Räikkösen ajamisen taitoa itse suomalaisten Räikkösfanien keskellä, siitä pojot Sytelälle :thumbup: Ei kaikki mitä Räikkösestä kirjoitetaan voi olla pelkkää ylistystä, virheitä täytyy myös huomioida, virheistä oppii!
:thumbdown Realismia kehiin, ei se mihinkään CART-sarjaan ole menossa (vielä), vaikka kolarointi alkaa lähestyä Montoyan tasoa "En se minä ollut, se oli muiden vika".
Mites sun McLarenlasit?azai sanoi:Itseasiassa suosittelisin formulastaraa miettimään tosissaan sitä että vääristääkö sinivalkolasit liian paljon mielikuvaa Räikkösestä. Tämä ei ollut mitään häiriköintiä vaan ihan vakava kehoitus, koska sinä (formulastara) olet aina vaahtoamassa siitä jos Kimiä kritisoidaan. Kimi on ihminen joka tekee virheitä.