Nyt näytti siltä, että minä olin lähtenyt treffeille Jonin kanssa. Rapo: Joni tarjosi lupaamansa juoman (baarin, ei omia), aika-ajot näkyi hyvin ja niitä oli riittävästi. Posekuvia ei valitettavasti otettu.Jos meitä on vain muutama, jättäydyn pois. Muuten näyttää siltä, että olen lähtenyt treffeille Jonin kanssa... :doubtful:
Hyvin ja hauskasti kirjotettu möötterapo. Kyllä nyt harmittaa kun ei ehtiny mukaan.Nyt näytti siltä, että minä olin lähtenyt treffeille Jonin kanssa. Rapo: Joni tarjosi lupaamansa juoman (baarin, ei omia), aika-ajot näkyi hyvin ja niitä oli riittävästi. Posekuvia ei valitettavasti otettu.
...mutta kuten sanottua, mä nyt käyn katsomassa aika-ajot sportissa riippumatta siitä tuleeko sinne ketään muuta foorumistia.
Paljon ihmisiä täällä katsomassa futista
eikö ne näytä aika-ajoja?
sori, myöhästyin bussista..
Miehen tuntien Jakkuesilla ei ole näköjään mitään hajua etäisyyksistä ja aikatauluista pk-seuduilla :thumbup:
Missähän hiton korvessa Jacques asuu kun menee vaan yksi bussiMiehen tuntien Jakkuesilla ei ole näköjään mitään hajua etäisyyksistä ja aikatauluista pk-seuduilla :thumbup:
sori, myöhästyin bussista..
myöhästyin niistä kaikista :thumbfh:Missähän hiton korvessa Jacques asuu kun menee vaan yksi bussi
:nope:myöhästyin niistä kaikista :thumbfh: