Syysmöötte 24.9.2011 Sports Academy

Joni

Well-known member
Tiskiltä ostettu ja futismatsi loppui juuri

Joni

Well-known member
Alakerrasta voi katsoa formulaa joten siirryn sinne

Knoukka

Well-known member
Valitettavasti en ennätä. Mutta kuulostaa legendaariselta mööteltä: Joni kohtaa itsensä, kasvaa ihmisenä ja valokuvamallina. Kohta tulee tajunnanräjäyttäviä möötteposetuskuvia.

Joni

Well-known member
Curlintiloissa katsotaan formulaa hyvällä volumlella ja sama paikka missä 2009 lpoulla formulota katsottiin! :)

GC Rabella

Well-known member
Sijainti
Pasila
Jos meitä on vain muutama, jättäydyn pois. Muuten näyttää siltä, että olen lähtenyt treffeille Jonin kanssa... :doubtful:
Nyt näytti siltä, että minä olin lähtenyt treffeille Jonin kanssa. Rapo: Joni tarjosi lupaamansa juoman (baarin, ei omia), aika-ajot näkyi hyvin ja niitä oli riittävästi. Posekuvia ei valitettavasti otettu.

Knoukka

Well-known member
Nyt näytti siltä, että minä olin lähtenyt treffeille Jonin kanssa. Rapo: Joni tarjosi lupaamansa juoman (baarin, ei omia), aika-ajot näkyi hyvin ja niitä oli riittävästi. Posekuvia ei valitettavasti otettu.
Hyvin ja hauskasti kirjotettu möötterapo. Kyllä nyt harmittaa kun ei ehtiny mukaan.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tämähän oli aivan huikean hienosti onnistunut möötte. Väkisinkin naama vääntyi virneeseen Rabellan rapoa lukiessa!

Örfil

Guest
Viimeksi möötessä oli nolla ihmistä, nyt 2. Rabellan rapo täytyy lukea huomenna. Ei ehdi tänään.

0/2 on huikea luku. Melkein sama kuin 0/3.

Mutta ettei kuvia tule, on aika pettymys :wall:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.

Örfil

Guest
Ja ylipäänsä terikselle 1-150 km on liki sama. Yks kullinluikaus. :D

Örfil

Guest
Jatkuuko nää bileet vielä? Tottahan jatkot pidetään!