Syysmöötte 24.9.2011 Sports Academy

Örfil

Guest
Jarkko on vähän sellainen hienohelma, mutta toivottavasti etänä tarjoamani pussikalja kelpaa :thumbup:
Hangossa ei ole tarjolla muuta kuin ohituksia :ahem:

Kaktus

Well-known member
Mä en nyt ota teistä mitään selvää. Onko tuonne tulossa tänään muit kuin Joni ja Jacques??

Kaktus

Well-known member
Taitaa tässä olla jokin sisäpiirijuttu, josta olen armottomasti tipahtanut pois. Aikaisemminhan möötet keräsivät valtavan määrän hahmoja.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Taitaa tässä olla jokin sisäpiirijuttu, josta olen armottomasti tipahtanut pois. Aikaisemminhan möötet keräsivät valtavan määrän hahmoja.
Ei tässä sen suurempaa mystiikkaa ole.

Joni paikalla = eipä juuri muita
Joni poissa = paikalla aivan kaikki, jopa Joni

Knoukka

Well-known member
Saatan poiketa jos ehdin. Fifty-fifty on tsäänssit.

oldez

Well-known member
Kaikki on nykyään naimisissa ja/tai on lapsia. Joni ja Jacques ovat viimeiset. Möötteen lähtemisestä on niin paljon vaivaa :p Mut kai tää oli vaan jotenkin huono ajankohta kaikille.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Snooker-turnajaiset ja varsinkin sitä järkänneet epähahmot ovat tietojeni mukaan olleet vakavia tekijöitä F1-Forum mööttekulttuurin rappeutumisessa.