Joni
Well-known member
Niin jos hänelle kelpaaEka vapaa viikonloppu pitkästä aikaa, ei pääse mukaan. Mutta olinhan 5:n ekan joukossa ja lahjoitan pussikaljani Jarkolle :ahem:
Niin jos hänelle kelpaaEka vapaa viikonloppu pitkästä aikaa, ei pääse mukaan. Mutta olinhan 5:n ekan joukossa ja lahjoitan pussikaljani Jarkolle :ahem:
Eikö seura kelpaa?Mä en nyt ota teistä mitään selvää. Onko tuonne tulossa tänään muit kuin Joni ja Jacques??
No en minä etämöötteen halua mennä ihmettelemään... mihinkään lähteminen on muutenkin niin vaikeaa.Eikö seura kelpaa?
Aika vähän osanottajia kieltämättä.Mä en nyt ota teistä mitään selvää. Onko tuonne tulossa tänään muit kuin Joni ja Jacques??
Tuletko sinä?Aika vähän osanottajia kieltämättä.
Eiköös nuo paikallisjunat olekin aina vähän lyhyempiä?Aika vähän osanottajia kieltämättä.
Ajattelin jäädä kotiin silittämään vaatteita. Ehkä joku toinen kerta.Tuletko sinä?
*mustis* :thumbup:Tuletko sinä?
Kun lopettaa vaatteiden silittämisen ja alkaa silittää mirriä, kannattaa laittaa rauta välissä pois. Varma tieto.Ajattelin jäädä kotiin silittämään vaatteita. Ehkä joku toinen kerta.
Itse ilmoitit jääväsi pois, joten en ajatellut kysyä.*mustis* :thumbup:
Ei tässä sen suurempaa mystiikkaa ole.Taitaa tässä olla jokin sisäpiirijuttu, josta olen armottomasti tipahtanut pois. Aikaisemminhan möötet keräsivät valtavan määrän hahmoja.
Kaikki on nykyään naimisissa ja/tai on lapsia. Joni ja Jacques ovat viimeiset. Möötteen lähtemisestä on niin paljon vaivaa Mut kai tää oli vaan jotenkin huono ajankohta kaikille.Taitaa tässä olla jokin sisäpiirijuttu, josta olen armottomasti tipahtanut pois. Aikaisemminhan möötet keräsivät valtavan määrän hahmoja.
Toiset tykkää kissoista, toiset koirista. Toiset silittää vaatteita.Ajattelin jäädä kotiin silittämään vaatteita. Ehkä joku toinen kerta.
Snooker-turnajaiset ja varsinkin sitä järkänneet epähahmot ovat tietojeni mukaan olleet vakavia tekijöitä F1-Forum mööttekulttuurin rappeutumisessa.Taitaa tässä olla jokin sisäpiirijuttu, josta olen armottomasti tipahtanut pois. Aikaisemminhan möötet keräsivät valtavan määrän hahmoja.
Snooker-turnajaiset ja varsinkin sitä järkänneet epähahmot ovat tietojeni mukaan olleet vakavia tekijöitä F1-Forum mööttekulttuurin rappeutumisessa.