PuoliPöhkö
Well-known member
En pääse tuleen.
Mäki oon maassa, enkä esim. tulessa.Darn, oisin maassa, mutta päivä on jo buukattu. :dunno:
Mutta kenties ihan kuutamolla ??Mäki oon maassa, enkä esim. tulessa.
Liekeissä maassa keskellä kuutamoa.Mutta kenties ihan kuutamolla ??
Kuulostaa venttiskaban entryltä.Liekeissä maassa keskellä kuutamoa.
Tosin tuo Dominicceli on erikoistunut enämpi outryihin.Kuulostaa venttiskaban entryltä.
Epic fade.Tosiaan tarjoan kyllä viidelle ensimmäiselle saapujalle oluen tai lonkeron ja toki vain yhden. Idea tässä että kokoonutaan ja nautitaan foorumistien seurasta ja toki Singaporen aika-ajoista.
Nojoo, Jacu arvas näköjään ihan päin honkia, sun nettopalkka on siis jotain 20-25€/kk?Tosiaan tarjoan kyllä viidelle ensimmäiselle saapujalle oluen tai lonkeron ja toki vain yhden. Idea tässä että kokoonutaan ja nautitaan foorumistien seurasta ja toki Singaporen aika-ajoista.
Pitääkö nyt heittää nauravaa hymiötäNojoo, Jacu arvas näköjään ihan päin honkia, sun nettopalkka on siis jotain 20-25€/kk?
Nojoo, Jacu arvas näköjään ihan päin honkia, sun nettopalkka on siis jotain 20-25€/kk?
Omia vai baarin?Tosiaan tarjoan kyllä viidelle ensimmäiselle saapujalle oluen tai lonkeron ja toki vain yhden.
Jonin ajatteleminen Speedoissa lie käy jarrusta.Onko pakko tulla paikalle jos ei haluu?
Piti nyt tuokin mielikuva just perjantaina tuoda esille. Kaikkoaa libido koko viikonlopuksi.. :nope:Jonin ajatteleminen Speedoissa lie käy jarrusta.
Niin no, kakspiippunen juttu kun vois yhdelläkin pärjätä.Onko pakko tulla paikalle jos ei haluu?
Ole hyväPiti nyt tuokin mielikuva just perjantaina tuoda esille. Kaikkoaa libido koko viikonlopuksi.. :nope:
Oisit edes maanantaihin vaikka vartonu
Euroshopperlonkeroa siinä baarin takana puistossa :ahem:Omia vai baarin?
Jotakuinnii samalla suunnalla lienen ensi lauantaina. Tuskin olisin muutenkaan ollut tervetullut ko. möötteen.Olen näillä näkymin mittailemassa Stokiksen katuja tuohon aikaan, joten jääpi väliin.
Ikään kuin olisin muutenkaan Helsinkiin asti lähtenyt pelkkään baarimöötteen...