Syysmöötte 24.9.2011 Sports Academy

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Mää voin tulla jos Dominic, Skopella hakee.

Kaktus

Well-known member
Jos meitä on vain muutama, jättäydyn pois. Muuten näyttää siltä, että olen lähtenyt treffeille Jonin kanssa... :doubtful:

Joni

Well-known member
Jos meitä on vain muutama, jättäydyn pois. Muuten näyttää siltä, että olen lähtenyt treffeille Jonin kanssa... :doubtful:
Kyllä Jacques ja Knoukkakin tulee. Ihan salee myös kaikki foorumin papparazzit. Ei hätää!

Joni

Well-known member
Ja paikka on suunnilleen siellä missä aiemmin möötet ovat olleet eli lähellä baaritiskiä ja telkkareita yläkerroksessa.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Taitaa tässä olla jokin sisäpiirijuttu, josta olen armottomasti tipahtanut pois. Aikaisemminhan möötet keräsivät valtavan määrän hahmoja.
Aika harva uskoo, että hahmo Joni tulee itse paikalle, koska on feidannut aiempina kertoina..

mutta kuten sanottua, mä nyt käyn katsomassa aika-ajot sportissa riippumatta siitä tuleeko sinne ketään muuta foorumistia.

Joni

Well-known member
Aika harva uskoo, että hahmo Joni tulee itse paikalle, koska on feidannut aiempina kertoina..

mutta kuten sanottua, mä nyt käyn katsomassa aika-ajot sportissa riippumatta siitä tuleeko sinne ketään muuta foorumistia.
Olen lähdössä 15min päästä että olen kyllä tulossa. Päivittelen vaikka kuvan kera että olen paikalla jos ei muuten usko. :D Mutta eiköhän tämän viestin perusteella uskota jo.

oldez

Well-known member
Miks tätä möötteä ei järjestetä huomenna?

Joni

Well-known member
Ja täällä ollaan ja lonkero kädessä :ahem: