Örfil
Guest
*supermustis*Itse ilmoitit jääväsi pois, joten en ajatellut kysyä.
*supermustis*Itse ilmoitit jääväsi pois, joten en ajatellut kysyä.
Vai sellaisia juttuja...Snooker-turnajaiset ja varsinkin sitä järkänneet epähahmot ovat tietojeni mukaan olleet vakavia tekijöitä F1-Forum mööttekulttuurin rappeutumisessa.
Älänyt, sä oot yhä mun ykköshahmo tällä foorumilla.*supermustis*
Kyllä Jacques ja Knoukkakin tulee. Ihan salee myös kaikki foorumin papparazzit. Ei hätää!Jos meitä on vain muutama, jättäydyn pois. Muuten näyttää siltä, että olen lähtenyt treffeille Jonin kanssa... :doubtful:
Aika harva uskoo, että hahmo Joni tulee itse paikalle, koska on feidannut aiempina kertoina..Taitaa tässä olla jokin sisäpiirijuttu, josta olen armottomasti tipahtanut pois. Aikaisemminhan möötet keräsivät valtavan määrän hahmoja.
Olen lähdössä 15min päästä että olen kyllä tulossa. Päivittelen vaikka kuvan kera että olen paikalla jos ei muuten usko. Mutta eiköhän tämän viestin perusteella uskota jo.Aika harva uskoo, että hahmo Joni tulee itse paikalle, koska on feidannut aiempina kertoina..
mutta kuten sanottua, mä nyt käyn katsomassa aika-ajot sportissa riippumatta siitä tuleeko sinne ketään muuta foorumistia.
Liian myöhästä kysyä nytten. Menoks -> Nähdään siellä!Miks tätä möötteä ei järjestetä huomenna?
Tällä elän loppuiän :ahem:Älänyt, sä oot yhä mun ykköshahmo tällä foorumilla.
ja yksin...Ja täällä ollaan ja lonkero kädessä :ahem:
Paljon ihmisiä täällä katsomassa futistaja yksin...
eikö ne näytä aika-ajoja?Paljon ihmisiä täällä katsomassa futista
Onko ihan baarista ostettu vaiko repusta löytynyt?Ja täällä ollaan ja lonkero kädessä :ahem: