Syystreeni- ja elämäntapatoikki 2006!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
30.10.2006
Erittäin rankka sählytreeni. Suurin osa porukasta oli aika väsyneitä, koska potivat vielä krapulaa lauantaista. Näin ollen monet halusivat olla pakkeja ja vaihtovälit olivat pieniä lähes kaikkien muiden paitsi minun osaltani. Olin siis hyökkääjänä koko tunnin (yleensä vaihdellaan treenien aikana), ja vieläpä karvasin kokoajan suht rajusti. Mitäänhän minä en taaskaan osannut, mutta ainakin tuli juostua aivan saatanasti. Jaloissa tuntuu vieläkin.

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
31.10.06

Kaverin kanssa todella hyvä punttitreeni! Kädet letkuiksi ja varsinkin vatsalihakset tohjoksi, hienoo. :thumbup: Puhuttiin kaverin kanssa että aletaan käymään kimpassa puntilla, toivottavasti alkaa sujumaan, sillä silloin alkaa puntinnostossakin tulee tulosta ja kunnolla. Toinenku painostaa vieressä, on pakko painaa!

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
31.10.2006

Tunnin kuntosalisirkuttelu, ei tääkään ollu mun juttuni. PArhaat kiksit kuntosalilla oon tähän mennessä saanu porukassa, jossa on pari miestä ja paljon naisia. Jos parin päivän päästä ei oo mikään paikka kipeä, niin ens viikolla en tonne enää mene.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Marraskuu, eilen torinlaitaan kasvoi mandoliinipuu....

Mutta vielä:
31.10. Paikallaanpolkemista tunti ja 20 minsaa. N.40 km. Nyt on vähän semmoinen olo, että ruuti on kadonnut reisistä. Ei oo vaan voimaa. Kestävyyttä kyllä piisaa, mutta kun pitäis runtata, niin olo on reisissä kuin keitetyllä makaroonilla. Ja siellä pitäis leiskuu revontulet ja polttaa niin perkeleesti.:ahem:

Nyt on poijjaat se aika vuodesta, kun urheilijat ensi kesäksi tehdään.:ahem: Nummelan kaverikin meni taas hätäpäissään uinnin tekniikkakurssille.:eek:

Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
Koiria oon ulukoiluttanu. Huomenna stadiin ja perjantaina aattelin polkasta paikallani.

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
1.11.06

Aamulla jo muualla foorumilla mainittu 2,5 tunnin lumikolausurakka, että sai auton pihasta pois ja allekirjoittanut pääsi kouluun. Ja kyllä Knoukkari, se on hyvää treeniä! Käy vieläpä sellasiin muskeleihin, jota ei jossain salilla tuu treenattua. Sitte illasta oli pakko keksiä jotain treeniä juoksun tilalle, joten tein viime talvelta tuttua lumihanksauvakävelyä/juoksua. Rankkaa ja tylsää se on edelleenkin, lopuksi vedetyt ylämäkivedot juosten vei mehut aika tehokkaasti! Hyvä treenipäivä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kuntosalilla ekaa kertaa yli vuoteen ja eikö heti juoksumatolla vasen polvi naksahtanut ja sitä alkoi vihlomaan ja turpos kuin Knoukan kulli mallin kanssa baarissa.:( :rolleyes: 20 min juoksua, sitten jalkalihasliikkeitä ja vattalihasliikkeitä. Molempia useampi sata.

Ihan siisti paikka tuo oli.:thumbup:

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
2.11.2006

- Tunnin ohjattu kuntosali, tänään laitoin aika reippaasti painoja.
- Tunnin sählypeli, todella poikki olin

Urheilussa kaloreita kuluteltiin tänään noin 2100 !!! Paino treenin jälkeen 95,9 kg. Ensi viikon puoliväliin paino pitäisi saada mahdollisimman alas, millä saisi pari kiloa pois? Kolme päivää syömättä?

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
Oho, on jäänyt eiliset aktiviteetit raportoimatta! :eek!:

2.11

Aamulla taas reilu tunti lumitöitä, että pääsi opinahjoon! Koulun jälkeen sitten puntille tekees selkätreeni kaverin kanssa. Ihan samoilla painoilla vedellään, jee! :thumbup: Siinäpä se, oli illalla niin väsynyt olo, että vaikka mieli teki lähtee jonkinlaiselle lenkille, jäin kotia. Alkaa treenit tuottaa taas tulosta.

Knoukka

Well-known member
3.11.

Kuukauteen ekaa kertaa Elixialla. Puoli tuntia lämppäreitä ja puolitoista tuntia käsitreeniin. Lopuksi tunnin tsyge, se eka sitten kevät-kesän. Kulki pirun hyvin, lukuunottamatta sitä että alaselkä loppui heti ekan vartin aikana. Tekniikka ja lajivirhe- se korjaantuu ajan myötä. Patteri lopussa T6sta enkä saa dataa ulos mutta keskisyke 168, max 187 ja min 104. Hyvät viilarit tuli, mutta tympii kun ei saa käppyrää ulos! Kyllä kuukauden kevyempi ja palauttava jakso teki hyvää! Ja rauta nousi muistaakseni paremmin kuin syksyllä! :)

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
3.11

Jalkatreeni punttisalilla! Pitkästä aikaa kun jalkoja tuli treenattua, niin pienemmillä painoillahan sitä tuli ähkittyä, mutta sitäkin pidemmillä sarjoilla. Ja silti huomenna on taatusti reidet romuna.

Illalla sitten taas tunti lumikolailua. Teki hyvää kyykätyille muussireisille, ei oo enää niin romuna kuin aloitettaessa. On kyllä ollut aikoinaan jätkät kovassa kunnossa, kun noin ruumiillista hommaa ovat joutuneet tekemään leipänsä eteen! Valkenee kyllä hyvin, mitä pullamössöyhteiskunnalla tarkoitetaan, kun tekee pari tuntia lumitöitä tai muuta vähänkään sellaista, jota ihmisten piti aikoinaan tehdä elääkseen.

Knoukka

Well-known member
4.11.

Pitkät lämppärit, rintatreeni ja lopuksi tunnin tsyge. Päivän kunto tuntui helkkarin hyvältä, harmi vaan ettei saanut käppyröitä. Nyt päiväunta palloon...:)

Vesku

Maatalousneuvos
Sammypiru sanoi:
31.10.2006

Tunnin kuntosalisirkuttelu, ei tääkään ollu mun juttuni. PArhaat kiksit kuntosalilla oon tähän mennessä saanu porukassa, jossa on pari miestä ja paljon naisia. Jos parin päivän päästä ei oo mikään paikka kipeä, niin ens viikolla en tonne enää mene.
Tässä syksyn mittaan muutaman kerran ohjatussa vesijumpassa, 2-4 miestä ja 15 + naista... :p Ei vaan, ihan hyvää tekee selkäjumille sopivat (venytys)liikkeet.

Vesku

Maatalousneuvos
Juhis sanoi:
3.11

Jalkatreeni punttisalilla! Pitkästä aikaa kun jalkoja tuli treenattua, niin pienemmillä painoillahan sitä tuli ähkittyä, mutta sitäkin pidemmillä sarjoilla. Ja silti huomenna on taatusti reidet romuna.

Illalla sitten taas tunti lumikolailua. Teki hyvää kyykätyille muussireisille, ei oo enää niin romuna kuin aloitettaessa. On kyllä ollut aikoinaan jätkät kovassa kunnossa, kun noin ruumiillista hommaa ovat joutuneet tekemään leipänsä eteen! Valkenee kyllä hyvin, mitä pullamössöyhteiskunnalla tarkoitetaan, kun tekee pari tuntia lumitöitä tai muuta vähänkään sellaista, jota ihmisten piti aikoinaan tehdä elääkseen.
Joku 10-15 vuotta sietten, kun niitä töitä tuli tehtyä oikeasti navetalla, pellolla ja metsässä- niin ihmettelin joskus, että minkä helvetin takia joidenkin vielä pitää vapaaehtoisesti rehkiä "tyhjää"... Näissä töissä tahtoo olla vaan se huono puoli, että enempi joskus kuluttavat ja kipeyttävät kroppaa kuin vahvistavat- väärät työtavat- ja asennot, kylmä+ tärinä yms. Elastinen liikkuvuus ( mm. selässä, jaloissa ja hartioissa) - tai sen puute- tahtoo olla jokaisen maajussin ongelma- ne venytykset tahtovat jäädä tekemättä alle 4-kymmpisinä...:nope: