Onko kuopion kisa vasta silloin? Mä ajattelin, että se olis heti Joroista seuraavana viikonloppuna, mut jos se on 2vk päästä, niin ehtisin kyllä palautua sprinttikuntoon.. Harkitsen asiaa (taas)!Jaqqu. Meitin seura järjestää huhtikuun lopussa leirin Mallorcalla. Viikon fillarivuokra on noin 60-100 egee. Aika harva ottaa omaa pyörää mukaan. Siellä on silloin aika ryysis kun ammattipyöräilijät ja -triathlon on siellä myös. Kuulema loistavat olosuhteet vaativaan treeniin. Löytyy tasaista ja mäkeä. Joku semmonen n. 130 kilsan rannikkoreitti on todella makea vetää. Alkuun hirmunousua, jotta saa heti hapot ja käsityksen mistä on kyse.Itse en sinne työn takia pääse silloin.
Ja hei, elokuun alkuun Kuopio triathlon kalenteriin.:ahem:
Ulkomaan leiristä.. Riippuu miten saan kesälomat sumplittua, mutta ajattelin kesäkuun alussa mennä johonkin vähän vuoristoisempaan seutuun ajelemaan pariksi viikoksi. Yritän houkutella seurasta kavereita messiin ettei yksin tartte. Tsekkaan nyt vuodenvaihteessa tuon Gran Canarian josko se olisi hyvä paikka. Käsittääkseni siellä on vähän rankemmat maastot kuin mallorcalla, mutta kuitenkin pystyy vetämään tasamaalenkkiäkin rannikolla. Toi paikka, josta varasin fillarivuokran, vaikutti ainakin näppärältä kun netin kautta pystyi varaamaan etukäteen. Jos pyörä osoittautuu hyväksi ja palvelu toimivaksi, niin mikä jottei..
Kanarialla ainakin säät on suosiolliset, koska lämpötila on kesälläkin yleensä siinä 25 tuntumassa, mikä ei ole liian kuuma.
pk-seudunkin pyöräseurat kyllä käsittääkseni järkkää noita mallorcan leirejä vuosittain, mutta just samaan keväiseen ajankohtaan, mikä on mulle liian aikainen. En saa lomaa silloin.