Täällä keskustellaan Areenan moderointilinjasta

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Musta vaikuttaa siltä, että kuikki yritti ohitusta radan ulkopuolelta. Epäonnekseen siinä oli justiin lasten kahluuallas, mutta kuikki hyppäs siinäkin suoraan syvään päähän. Puolimetriseenkin veteen voi hukkua jos ei osaa uida ja kädet on speedoissa.

Joppe_001

Well-known member
Sijainti
Tois pual jokkee
On kuitenkin selvää, ettei Mehellä ole hajuakaan, minkä ikäistä sakkia Areenalla oikeasti liikkuu.
Mehellä taitaa kumminkin olla erittäin vahva haju Areenan sakin henkisestä iästä. Näytöt on niin huikeat ettei sen arviointiin tarvita kallonkutistajan papereita.

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
En mä ainakaan tajunnut ollenkaan, mistä sä puhut. Eli siis homoa on se, että Areenalla käydään keskusteluja, joiden sisällöstä sä et erityisemmin perusta?

Asia harvinaisen selvä.
Ei Quiq, just tota mä en tarkoittanut. Se, että keskustelujen sisällöttömyys ei ole mieleeni, on ihan toinen asia. Olisi väärin kuvata sitä homoudeksi. Siis väärin homoutta kohtaan.

Mä tarkoitin, että siellä on sellainen pyllylleläpsyttelytunnelma välillä tiettyjen hahmojen välillä. Ihan vain tein huomion tarkoittamatta mitenkään, että se olisi väärin. Jos sellaisessa atmosfäärissä tuntee olonsa kotoisaksi, niin mulla ei ole mitään nokan koputtamista siihen, tietenkään. Edelleen: kunhan tein huomioita kun on niin silmiinpistävä asia.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ei Quiq, just tota mä en tarkoittanut. Se, että keskustelujen sisällöttömyys ei ole mieleeni, on ihan toinen asia. Olisi väärin kuvata sitä homoudeksi. Siis väärin homoutta kohtaan.

Mä tarkoitin, että siellä on sellainen pyllylleläpsyttelytunnelma välillä tiettyjen hahmojen välillä. Ihan vain tein huomion tarkoittamatta mitenkään, että se olisi väärin. Jos sellaisessa atmosfäärissä tuntee olonsa kotoisaksi, niin mulla ei ole mitään nokan koputtamista siihen, tietenkään. Edelleen: kunhan tein huomioita kun on niin silmiinpistävä asia.
*paljastaa pekpoulle selkälihaksistonsa*

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Perustamismiitista alkuvuodesta 2013
Tästä tulikin mieleeni, että kovin on hauskaa huomata, kuinka moderaattorit ja henkilökunta sekoitetaan jatkuvasti aktiivikäyttäjiin. Pilkkayrityksistäkään ei tule yhtään mitään, kun ei ole kerrassaan yhtään perillä edes yksinkertaisimmista asioista.

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Joo, eipä näytä olevan. Vaan kuitenkin jaksat täällä marista ja mankua niin kuin muutkin kunnon forumilaiset.

Voin jo melkein kuvitella jatkumon: "Ei jumalauta, taas tuolla Areenalla keskustellaan ihan pikkulasten jutuista. Ei saatana. Pakko ilmoittaa tästä Forumilla, niin voidaan nauraa noille kakaroille yhdessä koko porukalla. Pitää vaan muistaa laittaa se sellaiseen sävyyn, etteivät areenalaiset pahastu, mutta forumilaiset komppaavat ja taputtelevat selkään hienoista huomioista onnitellen."

Ja mikäpä minä olen teitä tuomitsemaan. Jokainen tekee pilaa (ja pilkkaa) niistä asioista, joista itse halajaa. Selväähän nyt on kuitenkin se, että lukuisat forumistit tykkäävät käydä Areenalla ihan vain siksi, jotta saisivat vittuuntua vielä entistä enemmän ja päivitellä keskusteluiden yleistä typeryyttä, naiiviutta ja mielikuvituksettomuutta. Ehkä siellä on ripaus huumorintajuttomuuttakin joukossa.

DW

2009-2016
Tästä tulikin mieleeni, että kovin on hauskaa huomata, kuinka moderaattorit ja henkilökunta sekoitetaan jatkuvasti aktiivikäyttäjiin.
Vähän viinalle persoja usein ovat, kiistä en

Pilkkayrityksistäkään ei tule yhtään mitään, kun ei ole kerrassaan yhtään perillä edes yksinkertaisimmista asioista.
Enköhän riittävän perillä kuitenkin, mitä täällä on tapahtunut.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Tästä tulikin mieleeni, että kovin on hauskaa huomata, kuinka moderaattorit ja henkilökunta sekoitetaan jatkuvasti aktiivikäyttäjiin.
Mun mielestä erästä ongelmakohtaa kuvastaa oikein hyvin se tosiseikka, että kyseessä on foorumi jota edes moderaattorit eivät viitsi aktiivisesti käyttää.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.