Täällä keskustellaan Areenan moderointilinjasta

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Luin ensin "ärähtääkö"... :D Mietin asiaa ihan vain siksi, koska jotenkin sitä kuvittelisi, ettei Forumin veteraaneja voisi yksinkertaisesti vähempää kiinnostaa Areenan touhut - varsinkaan tuota tasoa olevat. Mutta hienon esimerkin nostit kyllä esille. :thumbup:
Siinä taitaa olla ärähtää ja älähtää. Molemmat käy. Ja tais wörkkiä.

Sitä paitsi juurikin tässä toikissa mainostitte äreenälle mahtuvan peeniskuvia. Joten ei kait tuo kääntöpuolikaan järin vieras olisi...;)
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=2232409&postcount=413

ps. http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=2233891&postcount=451

nese

Well-known member
Sitä paitsi juurikin tässä toikissa mainostitte äreenälle mahtuvan peeniskuvia. Joten ei kait tuo kääntöpuolikaan järin vieras olisi...;)
Tuo komentti perustuu itseasiassa siihen, että areenalle ei ilmeisesti ikinä kukaan ole edes yrittänyt linkata penistä, joten emme tiedä annetaanko sen siellä olla :wink:

nese

Well-known member
Kelpo Kuu päätti sitten kokeilla, nyt nähdään miten käy.

Hartsa76

Well-known member
Heh...liioittelin vähän, mutta nyt siitä ^ päästiin eroon...:D
Nyt saat varautua siihen, että Albert kostaa sinulle jonain päivänä iskemällä paljaan takapuolensa ikkunaasi niin että saat erinomaisen näköalan syvälle hänen ruskeaan reikäänsä.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Nyt saat varautua siihen, että Albert kostaa sinulle jonain päivänä iskemällä paljaan takapuolensa ikkunaasi niin että saat erinomaisen näköalan syvälle hänen ruskeaan reikäänsä.
Eikös se oo jo tehnyt ton kaikille forumisteille.

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Areenaa selaillessa on jo muutamaan otteeseen tullut tosi vahvat vibat poikainkeskeisestä ihastuksesta. Joko mä olen ymmärtänyt joidenkin käyttäjien sukupuolen tosi väärin, tai sitten pojilla rupeaa pienissä ympyröissä kehittymään jonkinlaisia jailhouse rock -käyttäytymismalleja.

Ja käyttäjältä Quiq pyydän tosi kovasti anteeksi jo tässä vaiheessa. Mielenpahoituksen syy selvinnee, jahka hahmo ehtii lukea tämän viestin.

nese

Well-known member
Jokohan tämän keskustelun voisi laittaa lukkoon?
Kyllä voisi, tosin sen jälkeen voisitte tehdä ketjun, jossa kerrotaan kuinka pahoillanne olette tästä kaikesta ja että toivotatte kaikki areenalaiset avosylin vastaa mikäli areenan lento joskus loppuu. Sen jälkeen voisimme olla kaikki ystäviä ja viettää viikonloppuisin hyviä teeiltoja.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Areenaa selaillessa on jo muutamaan otteeseen tullut tosi vahvat vibat poikainkeskeisestä ihastuksesta. Joko mä olen ymmärtänyt joidenkin käyttäjien sukupuolen tosi väärin, tai sitten pojilla rupeaa pienissä ympyröissä kehittymään jonkinlaisia jailhouse rock -käyttäytymismalleja.

Ja käyttäjältä Quiq pyydän tosi kovasti anteeksi jo tässä vaiheessa. Mielenpahoituksen syy selvinnee, jahka hahmo ehtii lukea tämän viestin.
Kyllä vain. Väkinäistä nokittelua. Lähes täysikasvuisten, mutta silti vielä pentujen, kissanpoikasten kisailua. Teinipoikien kiusoittelupainia. Pakonomaisesti, jolloin siitä tulee pelkästään homoa. Vähän siltä pohjalta, että "pakko vastata jotain sukkelaa, en kylläkään oikein osaa, mutta muuten täällä ei sano kukaan mitään. Hitto, laitetaan vaikka, että on se vilikarvinen höpöpöhkelö. Se varmaan sanoo, että pesukarhunnahkalakki oli deivii, deivi kroketilla, johon minä voin sitten nasauttaa, että eikun pesukarhunnahkanakki on minulla. Huhhuh minua. Ei kai ole liian gayta."

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
En mä ainakaan tajunnut ollenkaan, mistä sä puhut. Eli siis homoa on se, että Areenalla käydään keskusteluja, joiden sisällöstä sä et erityisemmin perusta?

Asia harvinaisen selvä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.