Täällä keskustellaan Areenan moderointilinjasta

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mainitsit myös "teinipojat". Sillä termillä nyt yleensä satutaan viittaamaan täysi-ikäisyyden kynnyksellä patsasteleviin nuorukaisiin.
Ei pidä paikkaansa, teini-ikäinen on väännös teenager'istä eli 13-19-vuotiaista eli 2/7 osa teini-ikäisistä on täysi-ikäisiä. Toisaalta sillä voidaan Suomessa viitata aivan yhtä hyvin iästä riippumatta keskenkasvuisuuteen.

nese

Well-known member
Ei pidä paikkaansa, teini-ikäinen on väännös teenager'istä eli 13-19-vuotiaista eli 2/7 osa teini-ikäisistä on täysi-ikäisiä. Toisaalta sillä voidaan Suomessa viitata aivan yhtä hyvin iästä riippumatta keskenkasvuisuuteen.
Itseasiassa teinillä tarkoitettiin alunperin opiskelijaa :wink:

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Kyllä minä tuon tiesin. On kuitenkin selvää, ettei Mehellä ole hajuakaan, minkä ikäistä sakkia Areenalla oikeasti liikkuu.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Kyllä voisi, tosin sen jälkeen voisitte tehdä ketjun, jossa kerrotaan kuinka pahoillanne olette tästä kaikesta ja että toivotatte kaikki areenalaiset avosylin vastaa mikäli areenan lento joskus loppuu.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Areenaa selaillessa on jo muutamaan otteeseen tullut tosi vahvat vibat poikainkeskeisestä ihastuksesta. Joko mä olen ymmärtänyt joidenkin käyttäjien sukupuolen tosi väärin, tai sitten pojilla rupeaa pienissä ympyröissä kehittymään jonkinlaisia jailhouse rock -käyttäytymismalleja.
Mitä? Joko ne on kopioineet heterouden pönkityksenkin?

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Kyllä minä tuon tiesin. On kuitenkin selvää, ettei Mehellä ole hajuakaan, minkä ikäistä sakkia Areenalla oikeasti liikkuu.
Sillä, mikä minun käsitykseni muutaman eli kaikkien areenalaisten iästä on, ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miltä heidän juttunsa vaikuttavat.

Lunssila

Well-known member
Joo. Quiq on painettu nurmikolle suoralla, vaikka olis kohteliasta jättää auton mentävä rako. Ja sitten vielä saatana tökitty takapuskuriin ohitusta haettaessa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.