Suosittelen! Sinne on varmasti tullut paljon asiallista ja asiatonta juttua viimeisen vierailusi jälkeen.Pitäisi vissiin ensin itse visitoida välillä että tietäisi ja osaisi muiden visiiteistä keskustella.
Yritätkö väittää, ettei F1-forumin Vapaassa keskustelussa muka tiedettäisi kaikkea Areenan postauksista, moderoinneista ja taustatiimien leposykkeistä puhumattakaan kyseistä sivustoa edes avaamatta? Ettäs kehtaat!Pitäisi vissiin ensin itse visitoida välillä että tietäisi ja osaisi muiden visiiteistä keskustella.
Minä en ainakaan tiedä, koska en ole kristallipallon lukija.Yritätkö väittää, ettei F1-forumin Vapaassa keskustelussa muka tiedettäisi kaikkea Areenan postauksista, moderoinneista ja taustatiimien leposykkeistä puhumattakaan kyseistä sivustoa edes avaamatta? Ettäs kehtaat!
Mulla ois kristallipallot, saa niitä tulla katsoon jos haluu.Minä en ainakaan tiedä, koska en ole kristallipallon lukija.
Ehkä siksi, että se ei liity Areenan moderointilinjaan.Miksei täällä ole vielä keskusteltu foorumiponin (tai joku vastaava) areena visiitistä?
Miten niin visiitistä?Miksei täällä ole vielä keskusteltu foorumiponin (tai joku vastaava) areena visiitistä?
Kävit sitten sielläkin riitelemässä vai?Mitä ihmettä Äreenän moderaattorit toimivat ja sain bannia.
Kyllä nyt harmittaa.:thumbfh:
Joo, eiku ei... Provohakuiseksi, jostain syystä tulkitsivat muutaman melko asiallisen onelinerin....:frown:Kävit sitten sielläkin riitelemässä vai?
Älä selitä. Provoilemaan sä sinne kuitenkin lähdit, kun et yksinkertaisesti malttanut pitää suutas kiinniJoo, eiku ei... Provohakuiseksi, jostain syystä tulkitsivat muutaman melko asiallisen onelinerin....:frown:
No niin lähdinkin.. :eek!: Ja meni tohon jotain sata viestiä. Että sikäli elvytin keskustelua.Älä selitä. Provoilemaan sä sinne kuitenkin lähdit, kun et yksinkertaisesti malttanut pitää suutas kiinni
Meinaat, että täällä kaipais vai? :frank:Onneksi on tämä paikka.
Ehdin editoida valkoisella tekstiä.Meinaat, että täällä kaipais vai? :frank: