Täällä ruoditaan kenelle on tullut vittuiltua ja auottua foorumilla

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18370
Niin listaa kehiin rohkeesti vaan jos sellainen löytyy ja syyt ois hyvä tietää miksi näin on tehty, kummiskin tasapuolinen foorumi piti olla mutta ei aukomiset/vittuilut tähän varmaan lopu.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tähänhän kuuluu nyt kertoa, että en oo koskaan aukonut tai vittuillut kellekään, ja jos joku sellaista on havainnut, hän on väärässä. Niin ja huumorilla oon sanonut kaiken, paitsi sen mitä en ole sanonut huumorilla.

-edit- Piti vielä kertoa, mutta ukkonen keskeytti, että jos joku ottaa tosissaan mun kirjoituksia, niin vika on vain ja ainoastaan hänessä, kun ei ymmärrä huumoria. Ehe-he... VIZI VIZI!!!
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Itse on tullut auottua seuraaville:

Robbie Fowler
FW08

Muita en nyt keksi, ellei sitten vahingossa ole lipsahtanut. Mutta se on ollut sitten ihan vahinko.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Varmaan kaikille. Tässä nyt pidetään ilmeisesti vittuilua jotenkin huonona juttuna?
 

Örfil

Guest
Jussille ja Raase(po)ri X:äxxälle.
Tässä lienee väärinkäsitystä, koska olen vanhalle kamraattenille korkeintaan pikkareilla läpsinyt poskelle. Ja vain sillä kostealla puolella!

Jo kohta 13 vuotta :ahem: Haetaanko kohta kihlat?
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Eikös se niin ole ollut että vittuilu on ikävää, hassuttelu ok?

Vittuilu aiheuttaa vitutusta.
Tämä harhainen käsitys on jäänyt elämään, koska vittuilun pr-osasto ei ole tehtäviensä tasalla.

Vittuilu on sitä, mitä suurelta osin tapahtuu kun keskustelee niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa tahtoo keskustella.

Moni niputtaa virheellisesti vittuilun alle instansseja, jotka kuuluvat irvailuun, pilkkaan, solvaukseen tai halveeraukseen
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Valitettavasti tällaisen toikin tervehdyttävästä vaikutuksesta emme pääse nauttimaan, koska harva, tai ainakaan ne joiden pitäisi, uskaltaa tai tajuaa tunnustaa vittuilleensa.
Toisaalta jos joku niin tekee, edes hassutellakseen, on vittuilun kohteen väkisin teeskenneltävä ottaneensa vittuilun muka hassutteluna. Muuten leimataan ammattiloukkaantujaksi ja nirppanokaksi. Tai pakko teeskennellä olevansa nettivittuilun yläpuolella, vaikka itkisi itsensä iltaisin uneen.

Itsehän en ole vittuillut edes Mosselle, heh heh.
 

Örfil

Guest
Vittuilu on joskus aika taitolaji: siinä ollaan veitsenterällä (vrt anuspuukko) että menee herne nenään ja toisaalta pitää kaverillisesti läpsiä pikkareilla nenänakkeja. Mitä kauemmin toisen tuntee, sitä helpompi harrastaa vittuilua. Miesten kesken tämä on erityisesti harrastettua. Ainakin omassa ikäluokassani. Nuoremmat tuntuu olevan vähän itkuherkkiä, paitsi Joni joka on ihan ässä!
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18370
Ite en muista oisinko kellekkään täällä vittuillut, mutta kenties olen.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Miksi kukaan esittäisi, ettei ole vittuillut?
Koska hyvikset ei vittuile.

Hyvikset mm. ohjeistaa kärjistäen, käyttää voimallisempia ilmaisuja jotta asia menisi paremmin perille ja käyttää painokkaita sanankäänteitä rikastaakseen viestiään. Menneisiin asioihin puututaan, koska mikäpä opettaisi paremmin ku menneet erheet. Oletettu sukupuolinen suuntauskin otetaan esille vain, koska hyvikset suvaitsee, ja tämä on hyvä tiedottaa aika ajoin. Sukulaiset otetaan mukaan keskusteluun, koska lähimmäisenrakkaus on tärkeää.
Ja kun tämän onnistuu verhoamaan huumorin varjoon (riittää, että itsellä on hirmuisen hauskaa), niin hommahan on selvä ku pläkki. Jos kukaan erehtyy luulemaan että tosissaan tässä vittuillaan, niin aina voi vetää esiin "Ei kun leikillähän tässä vaan vähän poikain kesken..." -kortin.

Ja minä ainakin olen hyvis.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
On tullu vittuiltua, piilovittuiltua ja provottua ja piiloprovottua. Helpompi ois luetella ne hahmot kenelle ei ole tullut näin tehtyä.

Mutta henkilökohtaisuuksiin tai kipeisiin kohtiin en toivottavasti ole mennyt. Jos näin on käynyt niin silloin on tullut tehtyä väärin ja siitä olen anteeksipyynnön velkaa.
 

Örfil

Guest
.

Mutta henkilökohtaisuuksiin tai kipeisiin kohtiin en toivottavasti ole mennyt.
Et :ahem:

Saunassa tavataan ;)

Silleen hauskaa että tässä on tosiaan jo yli 10 v joidenkin kanssa päristy. Se on pitkä aika jauhaa paskaa.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Varmaan kaikille. Tässä nyt pidetään ilmeisesti vittuilua jotenkin huonona juttuna?
Tuli ketjun otsikkoa lukiessa mieleen, että: "Eipä ole pahemmin tarvinnut kun FW08 on hoitanut tarvittavat vittuilut mun puolesta!" :thumbup:
 
Ylös