Täällä ruoditaan kenelle on tullut vittuiltua ja auottua foorumilla

Örfil

Guest
Mikäs vielä parempi että se on mode! Koko kenttä hallussa. :ahem:
Narsistin unelmajobi!
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Vittuilu on joskus aika taitolaji: siinä ollaan veitsenterällä (vrt anuspuukko) että menee herne nenään ja toisaalta pitää kaverillisesti läpsiä pikkareilla nenänakkeja. Mitä kauemmin toisen tuntee, sitä helpompi harrastaa vittuilua. Miesten kesken tämä on erityisesti harrastettua. Ainakin omassa ikäluokassani. Nuoremmat tuntuu olevan vähän itkuherkkiä, paitsi Joni joka on ihan ässä!
Hyvin petaat alkupuheen! Loppuun sun ois pitäny nykästä että ja siksi tunnustan olevani maailman toiseksihuonoin vittuilija.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
En vittuile lähellekään niin paljoa kuin tekisi mieli. Vittuilutaidolla briljeeraaminen ja liian suuri taidollinen vittuiluylivoima nimittäin syö itsensä sisältä ja jäljelle jää tyhjä kuori. Siksi annan kehnompien vittuilijoiden hoitaa perusvittuilut, keskittyen itse vaativaa vittuilua huutaviin haasteellisempiin vittuilutilanteisiin. Ei Teemukaan käy vapaapäivinä kyykyttämässä harrastelijapuuhastelijoita lähiöiden kanahäkkikentillä ja muilla kusisilla ulkojäillä. Ei, se ostelee huikeita autoja.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
En vittuile lähellekään niin paljoa kuin tekisi mieli. Vittuilutaidolla briljeeraaminen ja liian suuri taidollinen vittuiluylivoima nimittäin syö itsensä sisältä ja jäljelle jää tyhjä kuori. Siksi annan kehnompien vittuilijoiden hoitaa perusvittuilut, keskittyen itse vaativaa vittuilua huutaviin haasteellisempiin vittuilutilanteisiin. Ei Teemukaan käy vapaapäivinä kyykyttämässä harrastelijapuuhastelijoita lähiöiden kanahäkkikentillä ja muilla kusisilla ulkojäillä. Ei, se ostelee huikeita autoja.
Mitäs lääkäri sanoi sun polven kunnosta?
 

Jarppi

The Trulli Train
Liittynyt
30.4.2010
Viestit
1405
Sijainti
Home
Sen verran vähän oon vieraillut täällä etten ole kerennyt vittuila.
 
Ylös