Täällä ruoditaan kenelle on tullut vittuiltua ja auottua foorumilla

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Voisin kuulemma vielä vittuilla korkeesta polviasennosta. Viiden metrin välit.
Lakki päästä ja kokardi taakse. Itsehän olen sangen huono vittuilussakin. Vähän niinkuin kaikessa. Esim. Jussin juttuja en ymmärrä lain. Liian korkeatajuista näin demarinatsiksi.:thumbfh:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Racer XD on ainakin huonoin vittuilija. Yritystä on, mutta haulit menee ohi ladon seinästäkin.
 

Örfil

Guest
Racer XD on ainakin huonoin vittuilija. Yritystä on, mutta haulit menee ohi ladon seinästäkin.
Mitä hittoa, onko mun kultainen ampumamerkki peruttu?
Ps. laittakaahan Kaanaassa parempi kierrosaika, mun nimi on siellä taulussa ja yks Asko kans ;) Jakkues ei siihen ainakaan pysty ja Kouvo ei koskaan. HITURIT!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mitä hittoa, onko mun kultainen ampumamerkki peruttu?
Ps. laittakaahan Kaanaassa parempi kierrosaika, mun nimi on siellä taulussa ja yks Asko kans ;) Jakkues ei siihen ainakaan pysty ja Kouvo ei koskaan. HITURIT!
Millä lailla vittuilu ja mikroautoilu liittyy toisiinsa lain?:doubtful:

Sitäpaitsi sä saat kohtuutonta etua, kun sun autosi on mikroauton kokoinen. Pääset treenaaman koko ajan. Joskin vähän laiskemmalla pelillä, mutta kuitenkin.:thumbfh::thumbdown
 

Örfil

Guest
Millä lailla vittuilu ja mikroautoilu liittyy toisiinsa lain?:doubtful:

Sitäpaitsi sä saat kohtuutonta etua, kun sun autosi on mikroauton kokoinen. Pääset treenaaman koko ajan.
Nyt kiisselimies suu kiinni tai tulee sapiskaa. Pakko uhota sillä millä on, kun ei muuten osaa
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mitä hittoa, onko mun kultainen ampumamerkki peruttu?
Ps. laittakaahan Kaanaassa parempi kierrosaika, mun nimi on siellä taulussa ja yks Asko kans ;) Jakkues ei siihen ainakaan pysty ja Kouvo ei koskaan. HITURIT!
Sanoo mies joka perui osallistumisensa, koska tietää häviävänsä mulle. Pelkuri!
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Jussi in action! Pirkkalan Peräsmiäs!

*KUVA*
Das Boot. Olikos nyt Mikkelissä koulussa tehty mäkiauto. Olivat Turussa taidemuseonmäen alamäkiajotapahtumassa tuolla viime vuonna. Rullasi kovaa. Siellä oli myös 70% oikeasta kokoinen Jim Clarkin Lotuksen "kopio". MCC Actionin perustaja tehnyt semmoisen Kaarinassa.
 
Ylös