PuoliPöhkö
Well-known member
Luulen, että pitää vaan melkosta kiirettä noiden lääkitysehdotusten toteutusrintamalla.Joko kohta pitää huolestua, josko bobbis on tukehtunu karvapalloon?
Luulen, että pitää vaan melkosta kiirettä noiden lääkitysehdotusten toteutusrintamalla.Joko kohta pitää huolestua, josko bobbis on tukehtunu karvapalloon?
Aion kokeilla lumelääkettä vielä tänään. Lisäksi henkilökohtainen kokki saa paikan, halukkaat ilmoittautukoot. Kurskimainen kuva bravuuristasi olis kiva.Semmosta keinoa voisit koittaa, että lyhennät tuota kokeilemattomien konstien listaa.
Mun bravuuri on tussun nuoleminen, mutta kuvaa ei ole.:thumbfh:Aion kokeilla lumelääkettä vielä tänään. Lisäksi henkilökohtainen kokki saa paikan, halukkaat ilmoittautukoot. Kurskimainen kuva bravuuristasi olis kiva.
Eipä huolta kuvanpuutteesta. Onneksi et kuitenkaan jättänyt kirjoittamatta!Mun bravuuri on tussun nuoleminen, mutta kuvaa ei ole.:thumbfh:
Sattuneesta syystä en tarvitse tussun nuolijaa, mutta ikävä kuulla kykyjesi olevan vajaakäytössä.Mun bravuuri on tussun nuoleminen, mutta kuvaa ei ole.:thumbfh:
Ittepä kysyit mun bratwurstia, senkin kaktuspallokurkku!Sattuneesta syystä en tarvitse tussun nuolijaa, mutta ikävä kuulla kykyjesi olevan vajaakäytössä.
Naapurin Irmalta lähti rintasyöpä kun pisti rannekkeen tissin ympäri. Ja ukoltansa, Sepolta, kuristettiin peräpukamat samalla vehkeellä. Seuraava haaste on Irman laskeutunut kohtu.Hologrammiranneke kaulan ympärille vois auttaa. Paitsi se ranteeseen tarkoitetun kokoinen, joka kaulan ympäri vedettynä saattaa vähän pahentaa.
Ameriikoissa oli kuulemma yks hervantalaisen taistelijan muija nielassu semmosen hologrammirannekkeen. Sen ilmeisestä vaikutuksesta se pamahti paksuks pelkästä poskeenotosta ja siinäkin oli ollu kumit ja muut suojaimet käytössä. Sillä oli nääs pahat turbohiivat just alalaatikossa, eikä pystyny yhtymään silloin lain. Mutta ei mitään, se lapsi synty sitten se ranneke päässä ja olikin aika nerohko natiainen. Se synty muuten pari kuukautta etuajassa. Kaikki keskoslipastot ja muut alppiteltat oli bygattu sille valmiiks, koska se oli laittanu sieltä kohdusta emailia, että ajatteli ryömiä tuutista huomenna, että olis ens viikolla tepoililla palaveri kuudelta, että pitäis laittaa business planit kuntoon ennen sitä. Varmisti vielä siinä meilissä, että siinä vaiheessa kun se joogaa kohti exittiä, olis parempi, ettei hervantalaista taistelijamakkaraa olis junttaamassa vastaan tai se puree mutterin murotaikinalle. Sillä oli muuten jo rautahampaat. Pari niistä se oli jo paikannukkin ite, kun olosuhteet siellä kohdussa oli kuulemma yhtä helvetin happohyökkäystä ja ksylitolia ei oikein saanu mistään vitustakaan. Tai mistään.Naapurin Irmalta lähti rintasyöpä kun pisti rannekkeen tissin ympäri. Ja ukoltansa, Sepolta, kuristettiin peräpukamat samalla vehkeellä. Seuraava haaste on Irman laskeutunut kohtu.
Aina tohon viidennelle riville saakka voisi luulla, että ideat muuttuvat enämpi järkeviksi loppua kohden. Mutta kuudennella alkaakin keulimaan uudestaan.Vielä kokeilemattomat konstit:
- syytämällä kalastus (PuoliPöhkö)
- dynamiittikalastus (Lancer)
- henkilökohtainen kokki
- adrenaliiniruisku
- lääkäri
- eukalyptushöyryjen hönkiminen pönikästä, jossa suuaukko henkäilyä varten, ja jonka nimi ei toistaiseksi ole tiedossa
- antibioottinen henkityssumute
- hopealuodit
- obduktio
- Power Balance -kaulake