Melinda
Sponsored by Sam
Ainii! Ei vanha enää muista.Eiks Riaa lasketa?
Ainii! Ei vanha enää muista.Eiks Riaa lasketa?
Täh? F1Racing.netissä. Se oli tämän forumin varalaskupaikka.Missä?
Aha, luulin, notta tässä puhutaa Varikosta...Täh? F1Racing.netissä. Se oli tämän forumin varalaskupaikka.
En (enää) löytänyt kyseisellä osoitteella tutunoloista keskusteluforumia.Aha, luulin, notta tässä puhutaa Varikosta...
Jjaa? Moment??? Nyt pukkaa muistikuvaa, että mullakin on ikivanhat tunnukset F1Racing.netiin?
Mä luulen, että se olisi varmasti loistoidea! Jos sillai ihan tuoreemmalla asenteella jälkipolvien nähtäväksi? Jos ottasitte sen koko homman vaikka ihan alusta taas uudestaan.En (enää) löytänyt kyseisellä osoitteella tutunoloista keskusteluforumia.
Jospa tuo on jo alasajettu?
Pai tö vei, pitäisikö perustaa Varikon muistelutojck? Tosin sellainen on jo olemassa, mutta jos tuoreemmalla asenteella jälkipolvien nähtäväksi?
Paskanmarjat. Junan tuomia pakolaisia tällä palstalla ne on.Varikkoajat tarkoittavat Varikon keskustelupalstalla vietettyjä unohtumattomia keskustelupläjäyksiä alkaen vuodesta 1997 vuoteen noin 2001? En varmuudella muista milloin Varikko tuhoutui?
Monet tämän F1-forumin hahmoista ovat entisiä kuninkaallisia Varikkolaisia.
Meinasin aloittaa listan wanhoista Varikkolaisista, mut enpäs nyt kerkiä. Joku muu voisi aloitta, jos niin tahtoo?
Sitä varten myö tänne tultiin.En (enää) löytänyt kyseisellä osoitteella tutunoloista keskusteluforumia.
Jospa tuo on jo alasajettu?
Sammypiru taitaa myös aina välillä kommentoida jotain täällä. Siinä taitaakin sitten olla kaikki.Ainii! Ei vanha enää muista.
Oliko tämä visa?Voi sianpää!!!
Sain just töihin liittyvän puhelun. Siellä on taas kerran eräs, joka ei asioista kunnolla/kaikkea tiedä, direktio-oikeudellaan hämmentänyt asiat melko sekaisin.
Arvaatte varmaan, notta kuka 'sotkun' siivoaa?
Voi taivahan Jumala!
*nostaa kissan häntää*Voi sianpää!!!
Sain just töihin liittyvän puhelun. Siellä on taas kerran eräs, joka ei asioista kunnolla/kaikkea tiedä, direktio-oikeudellaan hämmentänyt asiat melko sekaisin.
Arvaatte varmaan, notta kuka 'sotkun' siivoaa?
Voi taivahan Jumala!
Itse piipahdan hampailemisen lekurilla ja palaan paskomaan.Huomenta! Lähden näillä näppylöillä Joensuuhun.
Ensin vaan sorvaus eli savet tiskiin. En tee Ilpoja ja kuvaa tapahtumaa lain. Tuskin tällä kertaa otan peiliäkään, joten Burbbikin voi olla rauhassa.
Leegot ojennukseen.Itse piipahdan hampailemisen lekurilla ja palaan paskomaan.