Tänne kaikki merkitykselliset ilmoitukset.

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Vielä kun aina tietäis miten kohde ottaa.
Sepä se. Jos vittuiluun vastataan vastavittuilulla, eikä tunnelmä kiristy liikaa, on kohde todennäköisesti ottanyt asian "ihan hyvin". Reilu peli.

Mutta milloin Joni on vittuillut takaisin? Ei varmaan ikinä.
Aika yksisuuntaista on tuo touhu. Ja useimmiten samoilta hahmoilta. Ja jos yksisuuntaisuus jatkuu tarpeeksi pitkään niin siitä tulee nopsaan kiusaamista.

Ei sillä etteikö Joni olis vaikkapa juoksunopeudestaan ansainnut pientä piikittelyä, oli se sen verran nolo juksausyritys. :eek:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Mutta ei toi kiusaaminen ketään kovemmaksi jätkäksi tee. Varsinkaan netissä huutelu. Kavereiden kesken asia on eri, mutten tiedä Jonin ja Jussin/Tollon ystävyydestä.
Ensinnäkin, itsehän kommentoin Jonin asuintilanteeseen suhteellisen asiallisesti.
Jos sitten edelleen ko. henkilön kommentointi jatkuu täysin epärealistisella linjalla (hassutteluna tai ei) niin kyllähän tällä forumilla piikki lentää takaisin, joskus enemmän, joskus vähemmän.
(muillekin kuin Jonille)
Jonin olen tavannut useammankin kerran ja pari kertaa joutunut selittelemään herran tekosia, joihin kuittailukin perustuu omalta osaltani myös hieman.

Sulle en tietääkseni ole aukonut päätä enkä ole sua tavannut henk. koht., mutta kummasti "molo" kuittia tulee siltäkin suunnalta vailla isompia perusteita.
Noh, vapaa on vapaa, vittuilun kehto.

:alppu:
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Ei sillä etteikö Joni olis vaikkapa juoksunopeudestaan ansainnut pientä piikittelyä, oli se sen verran nolo juksausyritys. :eek:
vain siitäkö? samaan kategoriaan kuulunee karting, uimiset, asunnon hankinta, omat lonkerot baariin sekä "sokerina" pohjalla cum in mouthit...

vittuiluun voi vastata vastavittuilulla, tai huumorilla. Joni vastailee moneen jälkimmäisellä, hyvänä esimerkkinä tuo Ferrari-heitto :)
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ensinnäkin, itsehän kommentoin Jonin asuintilanteeseen suhteellisen asiallisesti.
Jos sitten edelleen ko. henkilön kommentointi jatkuu täysin epärealistisella linjalla (hassutteluna tai ei) niin kyllähän tällä forumilla piikki lentää takaisin, joskus enemmän, joskus vähemmän.
(muillekin kuin Jonille)
Jonin olen tavannut useammankin kerran ja pari kertaa joutunut selittelemään herran tekosia, joihin kuittailukin perustuu omalta osaltani myös hieman.

Sulle en tietääkseni ole aukonut päätä enkä ole sua tavannut henk. koht., mutta kummasti "molo" kuittia tulee siltäkin suunnalta vailla isompia perusteita.
Noh, vapaa on vapaa, vittuilun kehto.

:alppu:
Mun mielestä kannattais keskittyä vähän muiden kuin Jonille fidduilluun. Tulee semmonen olo että viette tikkunekkua lapselta, kun Jonia kiusaatta. Toi Molo K tuli nyt siitä, että kun kiusaatte niin antaumuksella Jonia, niin kestätte varmaan myös itse kiusaamista. Eikö se näin ole? ;)

Mutta tää oli IMHO. Suatte itse päättää ketä kiusaatte. Kunhan totesin, että se mua potuttaa.

Juu, ja mulle saa fidduilla. Ihan hauskaakin sellainen. :thumbup:
 
Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Itsehän olen vittuilun sijaan yrittänyt huumorin keinoin jakaa edelleen Jonille niitä oppeja, joita elämä, maailma ja itseäni viisaammat ovat itselleni aikojen kuluessa suoneet.

Jonille on niin turvallista vittuilla pahantahtoisesti, että ihmetyttää joskus itseänikin muutamien toiminta. Joni on hieno hahmo.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Potutusta tosin lisäisi se, jos Joni näyttäisi jotain merkkejä siitä, että tajuaa olevansa mollaamisen kohteena.
Tai sit mua ei vaan kiinnosta. :thumbup: Olen ollut koulukiusattu ala/yläaste ajoilta, joten tiedän tasantarkkaan millaista se on ettei se enää tunnu missään joten ei se oikeastaan vaikuta muhun enään tippaakaan, vaikka aika surullista sellainen tietysti on.

Ja kiitos Mosse kannustuksesta! :)
 
Viimeksi muokattu:
Ylös