Tänne kaikki merkitykselliset ilmoitukset.

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Nopeesti forumia selaillessa menee Mosse ja kouvo sekaisin, on sen verran samanlaiset avattaret.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Potutusta tosin lisäisi se, jos Joni näyttäisi jotain merkkejä siitä, että tajuaa olevansa mollaamisen kohteena.
Tuskin se kuitenkaan oikeuttaa jatkuvaan fidduiluun?

Kohta se murhaa jonkun mummon tai räjäyttää Myyrmannin huut' helkkariin ja pistää syyn Jussin ja Molo K:n niskaan. :(
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Tuskin se kuitenkaan oikeuttaa jatkuvaan fidduiluun?

Kohta se murhaa jonkun mummon tai räjäyttää Myyrmannin huut' helkkariin ja pistää syyn Jussin ja Molo K:n niskaan. :(
Vittuilu on sentään vaan...niin, vittuilua. Mutta mun mielestä tuo, että milloin Joni muuttaa kotoa pois ja millaista kämppää hakee ei kuulu muille sitten pätkääkään.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vittuilu on sentään vaan...niin, vittuilua. Mutta mun mielestä tuo, että milloin Joni muuttaa kotoa pois ja millaista kämppää hakee ei kuulu muille sitten pätkääkään.
Mulla on omakohtaisia ja pojan kautta tietoa siitä, että se pokkana väittäminen ettei kiusaaminen tunnu tai vaikuta, kun kuitenkin pinnan alla kuohuu.

Purkautui sitten lopulta niin että hillitön raivari, yhdeltä poskipää tikeille ja toisen melkein kuristin hengiltä. Tajus muut lähtee pois kun kaveri oli sininen.

No loppui kiusaaminen.

Mutta ei toi kiusaaminen ketään kovemmaksi jätkäksi tee. Varsinkaan netissä huutelu. Kavereiden kesken asia on eri, mutten tiedä Jonin ja Jussin/Tollon ystävyydestä.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Mulla on omakohtaisia ja pojan kautta tietoa siitä, että se pokkana väittäminen ettei kiusaaminen tunnu tai vaikuta, kun kuitenkin pinnan alla kuohuu.

Purkautui sitten lopulta niin että hillitön raivari, yhdeltä poskipää tikeille ja toisen melkein kuristin hengiltä. Tajus muut lähtee pois kun kaveri oli sininen.

No loppui kiusaaminen.

Mutta ei toi kiusaaminen ketään kovemmaksi jätkäksi tee. Varsinkaan netissä huutelu. Kavereiden kesken asia on eri, mutten tiedä Jonin ja Jussin/Tollon ystävyydestä.
Siis mun mielestä ainakin kiusaamisessa ja vittuilussa on vissi ero.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Siis mun mielestä ainakin kiusaamisessa ja vittuilussa on vissi ero.
Niin on munkin mielestä. Vielä kun aina tietäis miten kohde ottaa.

Olen mokannut asiassa oikeassa elämässä. Harmittaa kun toinen loukkaantuu hasuttelusta. :(

Ps. miehet ja naiset ON erilaisia.
 
Ylös