Tänne kaikki merkitykselliset ilmoitukset.

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Tulee mieleen, että jos yleisellä kaavalla mentäisiin niin forumistit pyytäis joukolla lopettamaan tunnuksiaan koska *Sivari-Pyrdis lusmuilee* ihan kuten moni eroaa kirkosta koska "*Räsäs-Päivin suusta lens sammakko*.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Eikös se kerro jotain ihmisen heikkoudesta, jos omaan kirkkoon kuuluminen on kiinni jostain hönöpää-ministeristä?

Tämä ei ole kannanotto kirkon puolesta tai vastaan, vaan siitä, miten pinnallisista asioista ihmiset tekee päätöksiä noin yleensäkin.

Vähän sama, kun vituttais Alonso, niin sen takia ei menis käymään Espanjassa.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Mä en ymmärrä, mikä vittu siinä on niin vaikeeta, että ihmiset ei osaa mennä ja suorittaa sitä palvelusta jos kerran sinne on määrätty. Oppis perkele oikeesti olemaan tekemättä mitään, sillon kun ei mitään pidä tehdä. Odottamaan, kun pitää odottaa ja olla mitään tekemättä. Tekemään sillon kun sitä käsketään. Ja olemaan sosiaalisessa yhteydessä muiden tupa/joukkue/komppania ym väen kanssa, ilman mitään saatanan tsättiä/facea/läppäriä/kännykkää jne.

Mutta niin on vaikeaa, että ahdistuu.. PERKELE :mad_old:
Olisikin noin yksinkertainen asia kyseessä. Jo ekalla viikolla meidät laitettiin heti terveystarkastusten jälkeen niin kovaan rääkkiin, että moni joukkuekaveri harkitsi lopettamista, mä mukaanlukien. Mun joukkueessa oli tosin kaikki heikkokuntoiset, mikä selittää osittain asiaa. Itselle pelkkä ryömiminen taisteluvarustuksessa tuotti todella isoja vaikeuksia, ja juostessa olin ihan puhki muutaman kymmenen metrin jälkeen. Tähän kyllä alkoi tottumaan muutaman viikon jälkeen, mutta juuri tuon fyysisen rääkkäyksen takia olin myös henkisesti aivan finaalissa ekoina viikkoina.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olisikin noin yksinkertainen asia kyseessä. Jo ekalla viikolla meidät laitettiin heti terveystarkastusten jälkeen niin kovaan rääkkiin, että moni joukkuekaveri harkitsi lopettamista, mä mukaanlukien. Mun joukkueessa oli tosin kaikki heikkokuntoiset, mikä selittää osittain asiaa. Itselle pelkkä ryömiminen taisteluvarustuksessa tuotti todella isoja vaikeuksia, ja juostessa olin ihan puhki muutaman kymmenen metrin jälkeen. Tähän kyllä alkoi tottumaan muutaman viikon jälkeen, mutta juuri tuon fyysisen rääkkäyksen takia olin myös henkisesti aivan finaalissa ekoina viikkoina.
Ei tullut mieleen parantaa tuota fyysistä kuntoa ennen armeijaan menoa?:rolleyes:

- Mutku ei oikein jaksais ja löhööminenkin on mukavaa...:D
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Olisikin noin yksinkertainen asia kyseessä. Jo ekalla viikolla meidät laitettiin heti terveystarkastusten jälkeen niin kovaan rääkkiin, että moni joukkuekaveri harkitsi lopettamista, mä mukaanlukien. Mun joukkueessa oli tosin kaikki heikkokuntoiset, mikä selittää osittain asiaa. Itselle pelkkä ryömiminen taisteluvarustuksessa tuotti todella isoja vaikeuksia, ja juostessa olin ihan puhki muutaman kymmenen metrin jälkeen. Tähän kyllä alkoi tottumaan muutaman viikon jälkeen, mutta juuri tuon fyysisen rääkkäyksen takia olin myös henkisesti aivan finaalissa ekoina viikkoina.
Menit sen kuitenkin ihan voittajana läpi :thumbup:

Armeija teki tehtävänsä.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ei tullut mieleen parantaa tuota fyysistä kuntoa ennen armeijaan menoa?:rolleyes:D
Tuskinpa, jos ei kiiinnosta ja kuten ilmi on tullut, kovin montaa ei vois vähempää kiinnostaa. Sen takiahan siellä sairasjonossa seistään oikein porukalla.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tuskinpa, jos ei kiiinnosta ja kuten ilmi on tullut, kovin montaa ei vois vähempää kiinnostaa. Sen takiahan siellä sairasjonossa seistään oikein porukalla.
Olisko silloin syytä katsoa peiliin eikä syyttää armeijaa, joka nyt normikuntoiselle on aika iisi biisi.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Olisko silloin syytä katsoa peiliin eikä syyttää armeijaa, joka nyt normikuntoiselle on aika iisi biisi.
No emmänyt tiedä peiliin katsomsiesta jos tollaiseen paikkaan Suomen lainsäädäntö miehen pakottaa. Toiset nyt tykkää olla vähän pläskejä.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
No millainen sitten on hyvä perustelu mennä siviilipalvelukseen? Anna joku esimerkki.

Pohjimmiltaan jokainen sälli on veltto lusmuilija. Joitakin on vain höynäytetty luulemaan, että palveluksessa pirusti särmäämällä sais loppuiäkseen jonkun sulan hattuunsa ja kaikki ovet aukenevat. Valinta siviilipalveluksen ja armeijan välillä on vain jokaisen oma arvio helpommasta nakista.
tmoilta tulikin ihan hyvä postaus/vastaus tuohon. Kerrankin muuten samaa mieltä hänen kanssaan. :thumbup:

Esimerkkejä? Kunhan perustelut ovat rehellisesti annettuja. Syvä vakaumus. Eikä mitään mätäkuun juttuja kumiankalla tappamisesta jne. Kuten tmoi kirjoitti tarkka syyni siitä onko kyseessä vastuunpakoiluyritys vai todellinen asepalveluksen estävä vakaumus. (ja edelleen terveydelliset seikat ovat asia erikseen)

Jos joku on niin veltto lusmu, että on pakko alkaa kehittelemään stooreja välttääkseen armeijan niin, ehkä sellaisen olisi parempi levätä äidin helmoissa. Tai sitten voisi mätkäistä esim. 50% veron seuraavilta 6kk:lta, jos kyseinen slerba pääsisi edes johonkin palkkatöihin. Tämä siis jos siviilipalvelus tuntuisi sekin liian raskaalta mammanpojalle. :)

Mitä tulee sitten armeissa käynnin särmikkyytteen, niin minusta tietty lusmuilu kuuluu "inttipelin" henkeen. Gonahtelu on siis ok.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Kaikille armeijaa käymättömille kolme vuotta linnaa, oli syy mikä hyvänsä. Oppisivatpahan olemaan lusmuilematta.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
No emmänyt tiedä peiliin katsomsiesta jos tollaiseen paikkaan Suomen lainsäädäntö miehen pakottaa. Toiset nyt tykkää olla vähän pläskejä.
Eikä täss suinkaan vielä kaikki::thumbup:

Lisäksi tykkäävät nillittää, kun meinaa hengästyä ja/tai hikoiluttaa.:ahem:
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Syvä vakaumus. Eikä mitään mätäkuun juttuja kumiankalla tappamisesta jne. Kuten tmoi kirjoitti tarkka syyni siitä onko kyseessä vastuunpakoiluyritys vai todellinen asepalveluksen estävä vakaumus.

Jos joku on niin veltto lusmu, että on pakko alkaa kehittelemään stooreja välttääkseen armeijan niin, ehkä sellaisen olisi parempi levätä äidin helmoissa.
Mutta kaikki vakaumuksethan on joko vakaumuksellisen itse kehittämiä stooreja tai sit on ominu jonkun toisen stoorin. Pitäiskö sitä kutsunnoissa arvioida kenen tarina on nokkelin tai liikuttavin? Vai onko kyse siitä kuinka kauan ennen kutsuntoja on alkanut julistaa vakaumustaan, pitääkö kysellä tuttavapiiristä? Vai pitääkö olla vähintään neljä pinssiä vanhassa farkkuliivissä?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Miksköhän vakaumuksellinen homo tai jehova ei pysty painamaan liipasinta?

Kun noissa monissa muissa uskonnoissa toisen tappaminen voi olla pääsylippu paratiisiin.:eek:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Miksköhän vakaumuksellinen homo tai jehova ei pysty painamaan liipasinta?
Onkohan tehty tutkimusta armeijan käyneiden ja sivareiden ja terveyssyistä armeijasta vapautettujen syyllistymisistä henki- tai muihin väkivaltarikoksiin?
 
Ylös